Kwiatki z IRC

Awatar użytkownika
ddrad
Posty: 19

Re: Kwiatki z IRC

Post#171 » 20 gru 2011, 22:31

[22:32] <@Moran> moze jednak Szekspir mial racje? moze wszyscy gramy w teatrze swiata: groteskowym, tragicznym, komediowym, wodewilowym....mozliwosci jest multum.
[22:32] <@Moran> co to
[22:32] <@Moran> kurwa jest O.o
[22:32] <@Moran> co ja mam w schowku
[22:32] <@Moran> >.>
[22:32] <@ddrad> xDDD
[22:32] * @ddrad pierdolnal
[22:32] <@ddrad> kfiatek!
[22:32] <@Byqu> xD

Moran rzadzi, Moran radzi, Moran nigdy nas nie zdradzi!
...............::::Zrób Draeneja::::...............
Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat oraz ludzka glupota, choc nie jestem pewien co do tej pierwszej.
Albert Einstein


Obrazek

Awatar użytkownika
troll slayer
Posty: 102

Re: Kwiatki z IRC

Post#172 » 31 gru 2011, 15:03

[14:51:52] <Moran> dzisiaj mialem pojebany sen
[14:52:22] <Moran> Ogólnie to mi podpielo wyglad mojego elfa, Ida..tylko w sumie bez uszów, uj wie
[14:52:35] <Moran> no i Ysia byla boginia zycia, cos pokroju Elune
[14:52:53] <Moran> i obiecala mi, ze jesli powstrzymam zagrozenie dla swiata to stworzymy razem nowe pokolenie pólbogów
[14:52:58] <Moran> Ysia miala wyglad Colisy
[14:53:04] <Moran> ogólnie, mega seksowna itd.
[14:53:22] <Moran> A zagrozeniem okazal sie byc Byqu, który zarzucil na swiat perm ult Noca, DARKNESS
[14:53:36] <Moran> i nekal sny smiertelnych itd.
[14:53:57] <Moran> sen skonczyl sie na tym, ze pojawil sie scooby doo, który mial pomóc mi w powstrzymaniu Byqa
[14:54:03] <Moran> i sie obudzilem :/


..on tak na trzezwo :|

Awatar użytkownika
Swain
Posty: 148

Re: Kwiatki z IRC

Post#173 » 14 sty 2012, 23:42

...
[23:43] <Gronbar> uczucie ze wkladasz do ust cos wlochatego paskudne
[23:43] <Gronbar> :<








Troche wyjete z podtekstu, ale... nie mam pytan xD.

Awatar użytkownika
85
Gronbar
Posty: 169

Re: Kwiatki z IRC

Post#174 » 16 sty 2012, 21:11

[20:35] <~Rysenix> lol twoj DH ma 4 palce xD
[20:38] <@Imiennik> lolwut gdzie
[20:39] <Krasnoludek> rolls 13 (1-100)
[20:40] <@Imiennik> a, w tej rece w ktorej glewie ma?
[20:40] <~Rysenix> rolls 85 (1-100)
[20:40] <@Imiennik> Ma piec, ale jeden sie nie zmiescil
[20:40] <@Imiennik> rolls 59 (1-100)
[20:40] <~Rysenix> nie ma piec ma 4ry!
[20:40] <~Rysenix> i chuj w jasne selery
[20:40] <~Rysenix> maczany w toalecie
[20:40] <~Rysenix> ciekawe co jeszcze powiecie :|

Zacpany musk Pronia :*

Awatar użytkownika
100
Damtork
Posty: 256
Kontaktowanie:

Re: Kwiatki z IRC

Post#175 » 18 sty 2012, 20:52

* Damtork changes topic to 'Uwaga krystalizuje sie moja królewska koncepcja.'
<Gronbar> krystalizuje sie :<
<Gronbar> co ty prochy robisz dla Glima? :<
<Glim> Synek
<Dysan> Masz cos jeszcze do powiedzenia Glim?
<Glim> nie dla psa kielbasa
<@Damtork> kielbase prosze oddac mi!!!
<Glim> Juz sie boisz o swoj stolek Dysanie ? :D
<@Damtork> I to pojdzie w kwiatki
<Dysan> Moj stolek jest calkowici bezpieczny :D
<@Damtork> 4 gwiazdku w testach NCAP??
Obrazek

Awatar użytkownika
Bromor
Posty: 380

Re: Kwiatki z IRC

Post#176 » 27 sty 2012, 18:03

[18:02] <Brut> lockiem sie fajnie koxa
[18:02] <Bromor> Tak srednio.
[18:02] <Bromor> Mi najlepiej shamkiem.
[18:02] <Brut> mniejsza, ale ja lubie lockiem <3
[18:02] <Bromor> Huntem nigdy nie koxalem :P
[18:02] <Brut> jak chcesz fapnac to tylko summasz Sayaada xD
[18:02] <Bromor> :|
[18:02] <Bromor> W
[18:02] <Bromor> T
[18:02] <Bromor> F
[18:02] <Bromor> ?
[18:02] <Bromor> !
[18:02] <Bromor> WTF?!
[18:03] <Brut> ja zwykle lockiem Sayaadow nieuzywam nawet do (...)
[18:03] <Brut> zwykle gustuje w voidach

Obrazek

Arcik
Posty: 10

Re: Kwiatki z IRC

Post#177 » 06 lut 2012, 20:44

[19:27] <...> Co robi Caleth gdy Lady Beloreth ma okres ?
[19:27] <...> Oblizuje wargi xD

Awatar użytkownika
Khangax
Posty: 50
Kontaktowanie:

Re: Kwiatki z IRC

Post#178 » 12 lut 2012, 2:07

[01:58] <qylees> sciezki tych patrolujacych gowien sie zresetowaly i znowu laza
[01:59] <@emiel> Uh...
[01:59] <@emiel> Znaczy masz na mysli dzielnych obroncow Argent Vanguard?
[01:59] <qylees> tak
[02:00] <qylees> rzeczywiscie niezgrabnie sie wyrazilem

Awatar użytkownika
Ravell
Posty: 110

Re: Kwiatki z IRC

Post#179 » 15 mar 2012, 22:02

[21:50] <Amenaris> Posluchalem szatana!
[21:51] <H`Tribes> Amenaris
[21:51] <H`Tribes> meskosc przez Ciebie przemówila
[21:51] <Amenaris> To byl cytat!
[21:52] <Amenaris> Jezeli mam jakas uktyta meskosc, to kryje sie naprawde bardzo gleboko.
[21:52] <Amenaris> Uh, zle zabrzmialo. Nie interpretujcie tego zle, ok?

Spoko...
Obrazek

Awatar użytkownika
100
Damtork
Posty: 256
Kontaktowanie:

Re: Kwiatki z IRC

Post#180 » 22 mar 2012, 17:56

<@Damtork> Blask... Ta srebrny rumak wyjezdza w teren. Co sie przyglaasz jestem DiKejem.
<@Damtork> Pierdole niesmak, to jest szczere. Rumak jest niezly i blyska felem.
<@Damtork> Dobrym blyska felem... moim felem...
<Arcik> i moj cover!
<Arcik> Tyle dalbym by pamietac te, wszystkie spelle ktore sa dla mnie, bo chce, bo chce nie myslec o tym juz, by zdmuchiwac z podrecznikow zalegly kurz, tak juz, tak juz, po prostu je pamietac, i nie siegac tam podczas eventow...
<@Damtork> tero cover 18L- kurwa zapomnialem tytulu
<Arcik> wiem, ze mi uda sie, mam nadzieje, ze to wie i gie em...
<@Damtork> Slabych prosze jestem DiKejem,
<Imiennik> lul
<Imiennik> ale Wam sie nudzic musi :|
<@Damtork> Chcesz blyszczec- To oczywiste
<@Damtork> Mam czrow liste wiec zamknij pizde
<Arcik> Znowu widze ten czar, przed swoimi oczami, znowu zasnac nie moge owladniety plomieniami, wszystko poswiecam mysli, ze byl kiedys blisko, kiedy znalem jego nazwe, wtedy czulem, ze mam wszystko, tyle zostalo po nim, tylko dziura w mej pamieci, ile dalbym za to, zeby go przypomniec na evencie, teraz nie znam go, lecz chce wiedziec gdzie go szukac, znowu mi sie moze przydac, w ktorym podreczniku zlookac...
<Arcik> bede mogl se nim pierdolnac, choc i tak se roll spierdole, gm opisze efekt faila, to juz taka maga dola, ze nie zawsze wychodza, te spelle zwane zlotem, te spelle to tombak bo juz wiem co bylo potem.
<@Damtork> zaraz to posklejam :D
<Imiennik> wrzuccie to do kfiatkow
<Arcik> To byl event w Opuszczonych, gdy te wishe wychodzily, wszystko takie epickie, nawet ghule cos zniszczyly, Tylko ja i ten spell, aby nie zaatakowac swoich, tylko jeden roll, zeby tylko nie spierdolic, Pamietam jeszcze, te godziny na evencie, nie pamietam nazwy spella, nie wiem w ktorym podreczniku bedzie, improwizuje przegladajac mam spelliste, moze maksymalizacja upierdoli dzis ta pizde,
<Imiennik> ej z tego by mozna zrobic machimine jak robia amerykance z piosenkami :D
<Arcik> I znow roll, znow nie wyszlo, i znow roll, i itemki mi gdzies wzyzlo i znow roll, oberwalem, postac padla, lecz wisha nie zjebalem...
<Arcik> albo inaczej:
<Arcik> I znow roll, znow nie wyszlo, i znow roll, i itemki mi gdzies wzyzlo i znow roll, oberwalem, postac padla, znowu wisha se zjebalem...
* Ghutar (Ghutar@Rizon-E4C10B9B.icpnet.pl) has joined #Zaloga
* Hell sets mode: +o Ghutar
<Arcik> Poprawka:
<Arcik> do tekstu wyzej: Tylko ja i ten spell aby nie zajebac swoich, tylko jeden roll, zeby tylko nie spierdolic
* Gronbar (~tita@Rizon-570F073C.neoplus.adsl.tpnet.pl) has joined #Zaloga

<Arcik> wysle Ci jeszcze raz 2 zwrotke
<Arcik> To byl event w Opuszczonych, gdy te wishe wychodzily, wszystko takie epickie, nawet ghule cos zniszczyly, Tylko ja i ten spell, aby nie zajebac swoich, tylko jeden roll, zeby tylko nie spierdolic, Pamietam jeszcze, te godziny na evencie, nie pamietam nazwy spella, nie wiem w ktorym podreczniku bedzie, improwizuje przegladajac mam spelliste, moze maksymalizacja upierdoli dzis ta pizde
<Arcik> I znow roll, znow nie wyszlo, i znow roll, i itemki mi gdzies wzyzlo i znow roll, oberwalem, postac padla, znowu wisha se zjebalem...
* Guest40518 is now known as Gronbar
<Gronbar> zwierzenia no lifa jakeis czy cos? :P
<Arcik> cover :P
* Gronbar is now known as Guest43653
<Guest43653> wuuut
* Guest43653 is now known as G
<Arcik> coverujemy piosenki



Czyli dwóch studentów podczas nauki
Obrazek

Wróć do „Wszystko i nic”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Zaloguj się  •  Zarejestruj się