Lokacje na potrzeby klimatyczne i mechaniczne

Wasze pomysly badz oczekiwania wzgledem serwera RH.
Lares
Posty: 6

Lokacje na potrzeby klimatyczne i mechaniczne

Post#1 » 24 paź 2012, 8:36

Witam.. Wiem ledwo przyszedlem na forum i spamuje pomyslami... Niestety przyszedl kolejny, chyba rozsadny pomysl. Chodzi otóz o zamkniete domki w Trade District, Old Town , Dwavern Disctrict i innych lokacjach. Nie wiedziec czemu ale nadaja sie one na mieszkania klimatyczne dla graczy. Mozna tez uzywac mieszkan mechanicznie a w klimacie mówic ze wynajety od kolegi/kolezanki w grze/na IRCu. Takie pustostany mozna ladnie wymodelowac... Dlaczego mówie pustostany?? bo blizzard nie zadbal o to by otworzyc takie lokacje. To zniesmacza ludzi, którzy upatrzyli sobie ladny domek w Canals obok Old Town jak Ja. Mowa o domku nr 2 na prawo jak wychodzi sie z Old Town na bodajze Mage Quarters albo Trade District. Jesli jest mozliwosc taka to mozna by to sprawdzic do czego zachecam. Chce tez tutaj wrzucic poradnik jak szybko zfarmic 1g w 30 minut. Powiedzcie. Co sadzicie umeblowaniu i otwarciu pustostanów.
Arthur Blackwood z herbu Gryfa - Polegl na morzu, wbijajac sobie miecz w brzuch przed oczami pirackiej zalogi.
Sharotto McLaren - Kobieta, Uczennica kowala z zakresu Jubilerki, Pomocnica kowala(dostarczanie ostrzy i pancerzy do wiosek by je wybronic), - Aktualnie przebywa w Stormwind. Ma sredni kitek i biale wlosy.

Awatar użytkownika
Proenix
Posty: 24
Kontaktowanie:

Re: Lokacje na potrzeby klimatyczne i mechaniczne

Post#2 » 24 paź 2012, 11:40

Z tego co wiem takie zamkniete domki nie maja wewnatrz niczego na czym mozna by bylo postawic meble... sa to same drzwi tak po prostu... wiec pomysl lekko nie trafiony.
Obrazek

Postacie:
Dugnar Ognistobrody - stary krasnolud, wlasciciel Bractwa Zelaza, kowal, runmisztrz. Weteran, byly General Gwardi Khaz'Modan, wróg publiczny numer 2.
Status: Siedzi w Dun Morogh i cos kombinuje.

Yarran Srebrnobrody - krasnoludzki kaplan, specjalista od relikwii po Tytanach.
Status: Przebywa w Zelaznej Kuzni

Awatar użytkownika
100
Zaraza
Admin forum
Admin forum
Posty: 1148

Re: Lokacje na potrzeby klimatyczne i mechaniczne

Post#3 » 24 paź 2012, 12:07

Domy które maja wbudowane drzwi w 99% procentach przypadków nie maja w srodku nic, wliczajac w to podloge i sciany. Te które stoja puste mozna umeblowac ale na wyrazne zlecenie/potrzebe bo meblowanie domków to nie jest kwestia wpisania przez gma dwóch zdan i nikomu nie chce sie robic czegos co moze kiedys raz czy dwa zostanie wykorzystane.

1g na RH to jest nic i wcale nie trzeba go farmic 30 minut, wystarczy poprosic, wiekszosc tutaj ma na postaciach ponad 100k. Pieniadze mechaniczne nigdy nie byly na tym serwerze problemem.
Obrazek

Awatar użytkownika
100
Ysia
Posty: 951
Kontaktowanie:

Re: Lokacje na potrzeby klimatyczne i mechaniczne

Post#4 » 24 paź 2012, 12:12

Istnieje JESZCZE trudniejszy sposób. Mozna postawic domek gdzies na totalnym wypi*dowie, na niezaadaptowanych teksturach i zrobic do niego teleport w drzwiach tego wybranego mieszkania np w Old Town. Klimatycznie sie wchodzi do kamienicy na starym miescie, a mechanicznie to <jest gdzies we wszechswiecie>. Ale na to juz kosztuje!
"Fiolki nie sa skromne, golebie niezbyt pokojowo nastawione, a koty rzadko wpadaja na ten bardzo ludzki pomysl, by zachowywac sie okrutnie czy falszywie."
Eugen Skasa - Weiss


Obrazek

Awatar użytkownika
Swain
Posty: 148

Re: Lokacje na potrzeby klimatyczne i mechaniczne

Post#5 » 24 paź 2012, 15:36

Lares, podrzucic ci sposób jak zarobic cale 1000 golda w godzine jak sie sprezysz ? :P

Awatar użytkownika
Gokuroyu
Opiekun Trolli
Posty: 290
Kontaktowanie:

Re: Lokacje na potrzeby klimatyczne i mechaniczne

Post#6 » 24 paź 2012, 16:13

A ja nie mam 100k golda :(

Jak pisal Zaraza, to nie jest wpisanie dwóch zdan i jest zrobione. Troche trzeba sie nalatac przy meblowaniu itd. Jako, ze rynek graczy nie wykazuje, az tak duzego popytu na lokacje (nie mówiac, ze trzeba zaplacic za takie miejsce odpowiednie pieniadze) to po co tworzyc takie miejsca? Gracze jak chca to sami sie zglaszaja do GMów. Gdybysmy mieli tysiac graczy i to wszystko by faktycznie sie krecilo ostro, to pewnie i chatek by bylo narobione. Pomysl OK, ale nie na te warunki.
Obrazek
Byc swobodnym, niezaleznym, upajac sie wolnoscia - to, my ludzie kochamy najbardziej. Ale chcemy tego tylko dla siebie. Calym sercem pragne nieograniczonej wolnosci dla wszystkich zwierzat. Ale równie mocno czuje, ze to... niemozliwe. Bo znam juz dzis odpowiedz na pytanie "Jak to jest?".
Bozena i Jan Walencik
"Saga prastarej puszczy"

Awatar użytkownika
Khangax
Posty: 50
Kontaktowanie:

Re: Lokacje na potrzeby klimatyczne i mechaniczne

Post#7 » 24 paź 2012, 16:35

Dodam tylko, ze gracze którzy maja jakies posiadlosci dla swoich postaci i tak klimaca w nich raz na ruski rok, bo ile mozna odgrywac w jedynym i tym samym pomieszczeniu, które jeszcze z punktu widzenia fabuly nie jest w zaden sposób istotne. I to jest wlasnie powód, dla którego np. ja postanowilem nie bawic sie we wlasne domki - szkoda czasu i pracy GMa, sa znacznie ladniejsze i ciekawsze lokacje na klimaty niz pomieszczenie z lózkiem, kominkiem, stolem, krzeslami, balia i mrocznym, oczojebnym kregiem na srodku (tak jest, kazdy trve customowy domek na RH musi miec jakis cholerny krag swiecacy na ziemi, nie wiadomo po co).

Awatar użytkownika
Sarman
Posty: 169

Re: Lokacje na potrzeby klimatyczne i mechaniczne

Post#8 » 25 paź 2012, 0:08

(tak jest, kazdy trve customowy domek na RH musi miec jakis cholerny krag swiecacy na ziemi, nie wiadomo po co).


aby mhroczyc i tworzyc zuo :P
Obrazek
Telemar Windmen - Kupiec, moze pirat?
Teondrius - Straznik Stormwind

-----------------------------------------
Ekspresja przychodzi na swiat po trupie swego twórcy.

Awatar użytkownika
Caridan
Posty: 89

Re: Lokacje na potrzeby klimatyczne i mechaniczne

Post#9 » 25 paź 2012, 6:52

Kurca... musze se walnac kilka pentagramów bo nie czuje sie Pro nie posiadajac ani jednego ;)

Co do domków Ysia chyba opisala najciekawszy sposób... zrobienie drzwi z portalem. Ale czy to potrzebne jesli wiele lokacji swieci pustkami? nic tylko sie zadomawiac do klimatu.

Lares
Posty: 6

Re: Lokacje na potrzeby klimatyczne i mechaniczne

Post#10 » 25 paź 2012, 7:21

Ja nie planuje dodac do domu pentagramów. Planuje racze dodac dywany. Ale moze to by bylo dobrym rozwiazaniem... Mówcie jak teo 100k golda narobic... xD a co do domków, to mozna by dac je na totalnym zadu*iu i zrobic teleporta. A domek by byl przy kamienicy przy Starym rynku(np ten z dwoma filarami). Mysle ze mozna by zrobic a co by gracz musial zrobic jesli o domek chodzi.

EDIT: moge tez wykorzystac domek w trade district(domek handlazy bronia od strony bodajze mage quarters) i na górnych schodach dac tam teleport do domku. Co sadzicie??
Arthur Blackwood z herbu Gryfa - Polegl na morzu, wbijajac sobie miecz w brzuch przed oczami pirackiej zalogi.
Sharotto McLaren - Kobieta, Uczennica kowala z zakresu Jubilerki, Pomocnica kowala(dostarczanie ostrzy i pancerzy do wiosek by je wybronic), - Aktualnie przebywa w Stormwind. Ma sredni kitek i biale wlosy.

Wróć do „Propozycje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Zaloguj się  •  Zarejestruj się