Dwa klimaty

Wasze pomysly badz oczekiwania wzgledem serwera RH.
Awatar użytkownika
100
imiennik
GM
GM
Posty: 484
Kontaktowanie:

Dwa klimaty

Post#1 » 23 wrz 2017, 17:03

A więc z racji, że Syndykat technomagiczny, który prowadziłem razem z Lugiem upadł i nie żyje, wymyśliłem dwa klimaty. Na oba mam czas, oba chętnie poprowadzę, ale nie umiem się zdecydować, który z nich wybrać. Toteż z racji, że klimaty mają być radochą dla graczy głównie - daje Wam wybór. Poniżej opiszę krótko obie propozycje i prosiłbym, żebyście Wy w kolejnych postach napisali, który z dwóch klimatów bardziej do Was przemawia i czemu. Tyle słowem wstępu. Pierwszy klimat:

Dalaran
Ale taki nie do końca. Bardziej mam tu na myśli grupkę zrzeszonych z Dalaranem w ten czy inny sposób magów (lub nie zrzeszonych, kwestia dogadania i uzasadnienia), tworzących swojego rodzaju oddział magiczny do wykonywania zadań zleconych przez mistrzów, arcymagów i innych takich szych z magokracji latającego miasta.
Plusy:
-Gildia totalnie oficjalna, podpadająca pod Dalaran
-Eventy z działu tych epicko-magicznych i wymagających
-Nasza własna siedziba (Umeblowana przeze mnie, jak siedziba syndykatu!)
-Klimaty rozwijające reputacje w dalaranie i umiejętności magiczne postaci.
-System wybierania eventów przez graczy: gracze dostają kilka rodzajów zleceń, których mogą się podjąć w dniu eventów - grupowo wybierają jeden z nich, wedle własnych widzimisię, oraz miejsce, w którym chcą owe zlecenie wykonać. Ja tylko dobieram npc i konkretne wydarzenia, które podczas tego eventu będą się odbywać, oraz prowadzę.
Minusy:
-Gildia totalnie oficjalna, podpadająca pod Dalaran
-Ograniczenia klasowe i rasowe przy rekrutacji
-Dosyć liniowa, obracająca się głównie wokoło magii fabuła

Theramore
W tym przypadku tworząc klimat wzorować się będę na klimacie nowego orleanu z przelomu 19 i 20 wieku. Wielkie, prosperujace miasto portowe po środku nieprzyjaznych bagien, wypełnionych wiedźmami, potworami, straszydłami i bóg wie co jeszcze, a w samym mieście gangi i inne takie. Głównym motywem ma być wątek mocno detektywistyczny, opierający się w dużej mierze na storytellingu, poznawaniu postaci, interakcji z podfrakcjami panującymi w Theramore etc.
Plusy:
-Rozbudowana, wielowątkowa fabuła.
-Kilka frakcji z masą możliwości rozwoju i armią npctów do interakcji
-Storytellingowa fabuła, bez wymagań klasowych i rasowych, z możliwością spoglądania na wątek z różnych perspektyw.
Minusy:
-Dużo stron, rzeczy i npcy do ogarnięcia dla mnie - jednego prowadzącego
-Klimat ograniczony jedynie do Theramore i części Dustwallow.

No. To wypowiadajcie się na zdrowie, w razie pytań zapraszam na irca, pod ten sam nick, co tu.
Post sponsorowany przez FlejmHejtFerment spólka z.o.o.

Awatar użytkownika
Tarranei
Posty: 165

Re: Dwa klimaty

Post#2 » 23 wrz 2017, 18:20

Obydwa brzmią fafnie ale Theramore chyba fafniej. Magokracja oklepana mimo wszystko strasznie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Sprawiedliwosc dla fizoli!



IRC: Fokker

"live like windrammer as you fuck"

Awatar użytkownika
85
Huker
GM
GM
Posty: 611

Re: Dwa klimaty

Post#3 » 23 wrz 2017, 22:43

THERAMORE.

Bo to miasto będące siedzibą jedynych, słusznych piersi w WoWie. I dlatego, że nastawienie na storytelling.

Awatar użytkownika
Jackiever
Posty: 17

Re: Dwa klimaty

Post#4 » 24 wrz 2017, 15:53

Dalaran

Awatar użytkownika
siurek
Posty: 41

Re: Dwa klimaty

Post#5 » 24 wrz 2017, 19:28

Theramore!
I'm the last man on earth
So tell me what it's worth
Am I a beggar or a king?
Got no trouble, got no time, eternity is mine
I got a whole lot of everything

Awatar użytkownika
100
imiennik
GM
GM
Posty: 484
Kontaktowanie:

Re: Dwa klimaty

Post#6 » 29 wrz 2017, 19:35

A więc większością głosów wygrało Theramore. Więcej informacji pojawi się na forum w weekend. Stay tuned.
Post sponsorowany przez FlejmHejtFerment spólka z.o.o.

Wróć do „Propozycje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron

Zaloguj się  •  Zarejestruj się