Addony pod 6.2-wspólne poszukiwania

Wasze pomysly badz oczekiwania wzgledem serwera RH.
Hergen
Posty: 42

Addony pod 6.2-wspólne poszukiwania

Post#1 » 08 kwie 2017, 20:26

Addony z innego serwera
https://mega.nz/#!RltnhBhT!SVG8noN1I8BhYQKWGaRRavqc6GU_E55hEnuKujuXBTw<---Link do WoW-a.

We wrześniu zeszłego roku grałem na innym prywatnym serwerze który posiadał nieco customowego contentu w tym:
-Addon umożliwiający wyświetlanie karty postaci w grze.
-Nowe skiny które były widoczne dla innych graczy. Można było grać nieumarłym elfem, Man'ari (reteksturka od blizza), orkiem z klanu Smoczej paszczy oraz dowolną klasą ze skórką DK.

Obydwie rzeczy przydały by się na RH. Total RP pod 6.2 nigdzie nie mogłem dorwać..ale nowe skiny mogą być rewolucją.
Weźmy na przykład problem z wysokimi elfami-bez fabularnego opisu nie da się od tak odróżnić helfa od belfa (obydwie grupy mają mechanicznie zielone oczy).
Również mniej standardowi nieumarli (np.nieumarłe elfy) nie musiały by być mechanicznie DK co znacznie by ułatwiło mechaniczne odwzorowywanie takich postaci. Jednak ostatnie słowo należy do technicznego-tak czy siak, Total RP się przyda.

W miarę możliwości proszę wszystkich chętnych o pomoc w przeszukiwaniu starych plików innego serwera. Sam posiadam niezbyt współczesnego neta (1,2 MB/s)...więc raczej dobiorę się do folderu z addonami dopiero po niedzieli.


Uwaga! Obecnie nikt nie używa tej paczki do której podałem linka więc połączenie się z zagranicznym serwerem który teraz udaje że śmiga na legionie (oczywiście, za pomocą wowa z tematu) jest niemożliwe. RH jest chyba najlepszym serwerem RP a powyższy temat nie jest reklamą lecz służy ogólnemu rozwojowi RH.
Polowanie na Total RP 3
*https://wow.curseforge.com/projects/total-rp-3/pages/help/about-private-servers
- Funkcja ,,UnitFullName("player") " nie działa w sposób prawidłowy przez co addon wyrąbuje się podczas szukania nazwy serwera.
*Mam już wersje zgodna z 6.2.4.

Awatar użytkownika
siurek
Posty: 42

Re: Addony pod 6.2-wspólne poszukiwania

Post#2 » 13 lut 2018, 21:24

Nowe skiny zawsze spoko;)
I'm the last man on earth
So tell me what it's worth
Am I a beggar or a king?
Got no trouble, got no time, eternity is mine
I got a whole lot of everything

Awatar użytkownika
TomEdo
Posty: 253

Re: Addony pod 6.2-wspólne poszukiwania

Post#3 » 13 lut 2018, 21:32

Myślę, że warto by było rozważyć coś takiego. Skoro dodaje nowe skiny? To czemu by nie. A nuż się przyda komuś.

Hergen
Posty: 42

Re: Addony pod 6.2-wspólne poszukiwania

Post#4 » 13 lut 2018, 23:09

Jak patrzyłem to sprawa ze skinami jest jednak czymś więcej niż addonem i wymagała by modyfikacji bazy danych RH do obsługi nowych skinów ale funkcje ,,relamname" dało by się jakoś naprawić.

Poszperam jeszcze w sieci i zobaczę bliżej jak to wygląda z modowaniem WoWa bo okazuje się że WoD-a w przeciwieństwie do pandy można modyfikować ale to nadal nie jest WotLK gdzie dało się zmajstrować customowe rasy.

Model-changing <--Pierwsze forum dla modujących WoWa.
Ownedcore<--Niema kultowa stronka.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2018, 16:34 przez Hergen, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
100
Nyion
Admin forum
Admin forum
Posty: 200
Kontaktowanie:

Re: Addony pod 6.2-wspólne poszukiwania

Post#5 » 14 lut 2018, 12:18

Addony do kart postaci, jak wspomniałeś, to np. Total RP -> https://www.curseforge.com/wow/addons/total-rp-3 ale nie wszyscy z tego korzystają ( tym ja, bo gryzie się z addonem Prat, ale to było na starszych dodatkach, chyba na Cata mi nie działało z TRP2 ).

Jeśli chodzi o modele, to raczej nie będzie to w formie addonu a podmiany plików w klientach u gracza, ale wtedy taką zmianę będzie widział dany gracz, chyba, że wszyscy sobie to zainstalują.

Jest też pewnie opcja zmiany kodu na serwerze, ale tutaj wątpię, żeby ktoś u nas się w to wgryzał.

Wróć do „Propozycje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Zaloguj się  •  Zarejestruj się