Domena starych bogów

Wasze pomysly badz oczekiwania wzgledem serwera RH.
Hergen
Posty: 34

Domena starych bogów

Post#1 » 20 sty 2017, 22:42

Uwaga! Wszystkie umiejętności kapłana starych bogów zostały napisane od zera i nie są wyciągnięte z żadnego konkretnego podręcznika.. Spora część tych ,,dziwactw" jest luźną próbą przeniesienia niektórych kart z heartstona na RH-wszystkie arty wziąłem z karcianki blizzarda.
Jednak spora część czarów została ,,utrzymana w klimacie" horroru lovecraftowskiego na którym wzorowali się ludzie z zamieci.

Poziomy spaczenia:
Spaczenie funkcjonuje jako dodatkowy system moralności używany tylko przez użytkowników pradawnej mocy. Ilekroć któryś czar zbyt mocno dotknie twojej duszy, jedziesz w górę.
-Dobry(1)-Postać posiada własny system moralny.
-Normalny(2)-Brak zmian. Po kilku godzinach odpoczynku postać wróci do poprzedniego stanu.
-Wątpliwy(3)-Kontakty z siłami spoza czasu zostawiły trwały ślad w psychice , jednak na razie nienaturalne cienie dręczą są uwięzione w odległej krainie snu. Jeśli twoja postać osiągnęła ten poziom spaczenia...zapomnij o starych bogach, wielkiej mocy oraz nieśmiertelności i koniecznie zmień profesję. Dalej już nie ma odwrotu..
-Niestabilny(4)-Skóra nieszczęśnika staję się trupio blada a przekrwione oczy z trudem spoglądają na bliskie mu osoby.
-Szalony (5)-Wszelkie światło zgasło a znad świecy unosi się jedynie czarny dym. Zła wiedza pożera resztki rozumu a ofiara ochotę na przyjemności ciała.
-Mieszkaniec otchłani(6)-La mayyitan ma qadirun yatabaqa sarmadi fa itha yaji ash-shuthath al-mautu gad yantahi! Światło jest kłamstwem! Nie umarł ten co spoczywa przed wiekami a nawet śmierć może umrzeć wraz z eonami!


Krąg 0
Postrzeganie sfer: Przy rzucie większym niż +70 wykrywa wszelką magię w promieniu 3m od czarującego. W przypadku porażki postać straci przytomność na kilka sekund.
Odczytanie I: Umożliwia wejrzenie do zbioru zaklęć jakim dysponuje twój przeciwnik. Po nieudanym rzucie obronnym (jak przy zwykłym ataku) inny gracz/MG musi ujawnić 1 zaklęcie jakie zna cel.
Krąg 1
Odczytanie II (ulepszenie): Zastępuje poprzednią wersję odczytania. Ujawnia aż 2 czary przeciwnika.
Wykrycie strażnika: Umożliwia sprawdzenie czy dana postać jest szamanem lub druidem. Czar dotykowy który przy rzucie mniejszym niż +30 wywołuje niepokojący błysk który zwróci na ciebie uwagę wszystkich okolicznych postaci.
Spętanie pomiotu I: Umożliwia zapanowanie nad beztwarzowym (faceless one) lub innym pomiotem starych bogów (Aberration). Spętana istota zachowuje wszystkie swoje zdolności. A teraz haczyk-za każdym razem kiedy twój nowy sługa użyje jakiegoś czaru, zostanie uleczony lub otrzyma obrażenia....musisz wykonać rzut obronny przeciwko plugawej istocie. W przypadku porażki dojdzie do degradacji postaci (+1 do zepsucia) a dawny sługa ucieknie.
-SW spętanej istoty może wynosić maks.poziom zaklęcia(1)+50% SW postaci, z zaokrągleniem w dół.
-Podobnie jak czarnoksiężnicy, specjaliści od mrocznej wiedzy mogą kontrolować tylko jeden pomiot na raz.
-Raz uwolniona kreatura może zostać spętana ponownie dopiero po upływie 24 godzin!
-
Pełzające zepsucie I: Zmień charakter danego zwierzęcia na ,,chaotyczny zły" przez co dana istota będzie zachowywać się nienaturalnie agresywnie. Działa przez 30 minut.

W budowie kochani :). Co wy na to? Czy takie garażowe składanie mechaniki ma jakiś sens?

100
azsyrg
Posty: 822

Re: Domena starych bogów

Post#2 » 28 sty 2017, 12:53

Pomyślę o tym wszystkim nieco dłużej...

Hergen
Posty: 34

Re: Domena starych bogów

Post#3 » 31 sty 2017, 22:17

W międzyczasie pojawił się problem Shadowpriesta który....chyba nie istnieje według lore serwera. Jednak na szczęście jestem zbyt entuzjastycznym nowicjuszem i po prostu poszukam w podręcznikach, co może z kolei skończyć się próbą przepchania nowej klasy do kanonu RH.

Wróć do „Propozycje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron

Zaloguj się  •  Zarejestruj się