Pokłosie levelowych rewolucji

Wasze pomysly badz oczekiwania wzgledem serwera RH.
Awatar użytkownika
TomEdo
Posty: 253

Re: Pokłosie levelowych rewolucji

Post#11 » 12 wrz 2016, 13:04

Zdefiniujmy tutaj "umiejętności klasowe" wobec tego. A potem policzmy ile klas zostało pominiętych jako nie posiadające takich umiejętności zgodnie z przyjętą przez nas definicją (taki czysty warrior na przykład). Potem obserwujemy jak każda z klas bedzie chciała mieć ten bonus. Następnie powróćmy do sytuacji sprzed zmiany, czyli liczenia tony drobiazgów.

Aktualny system jest dobry. Klasy postaci definiują kim postać jest zamiast być narzędziem maksymalizacji wydajności w walce.

No w kolorowaniu klimatu to nie przeszkadza. Ba powiedziałbym że ta sytuacja pomaga. Ponieważ nie wybierasz klas ze względu na to ile bajerów posiadają, a że względu na to kim twoja postać tak naprawdę jest.

Wróć do „Propozycje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Zaloguj się  •  Zarejestruj się