Jak zacząć grę?

Cokolwiek chcialbys wiedziec, a czego pewien nie jestes. Poszukaj, poszperaj, zapytaj jak nie znajdziesz.
Awatar użytkownika
emiel
Posty: 670

Jak zacząć grę?

Post#1 » 01 maja 2012, 23:44

Witaj nowy Graczu. W tym temacie, postaram się Ci pokazac, jak łatwo i bezboleśnie wystartować na RH.


1. Na początku: IRC

Irc, Irc i jeszcze raz IRC. Niekorzystanie z tego światłego narzędzia znacznie utrudni zaaklimatyzowanie się na RH i odcina Cię, drogi Graczu, od największego i najlepszego zródła informacji „jak wkręcić się w klimat” – to jest innych graczy.

Połączenie za pomocą przeglądarki:

https://www.rizon.net/chat

W polu "Nickname" wpisz nazwę użytkownika, której chcesz używać.
W polu "Channels" wpisz: #wow-pl
Pola "auth" i "password" pomiń. Naciśnij guzik "Connect". Po chwili powinieneś znaleźć się na czacie! Możesz pisać na czacie ogólnym (wow-pl) lub kliknąć na wybrany nick z prawej strony czatu i wybrać opcję "query", to otworzy okienko rozmowy prywatnej.

Wszystkie kanały RH znajdują się na serwerze rizon. Główny to #wow-pl i to na początek wystarczy. Na nim przekierują Cię na ewentualne kanaly gildyjne/tematyczne/inne kręcące się wokół RH. Na początek całkowicie wystarczy internetowa bramka.

Jeśli nie miałeś wcześniej do czynienia z IRCem, a wolisz pobrać program z większą ilością opcji zamiast korzystać z przeglądarki (lub na przeglądarce coś ci nie działa), ten temat powie Ci krok po kroku co z tym fantem zrobić: viewtopic.php?f=4&t=74&start=0

2. Zakładanie konta:

Aby rozpocząć grę na serwerze Redemptor Hominis należy skontaktować się z jednym z wymienionych poniżej GMów:

Na forum:
azsyrg
Lug
Byqu

Lub na IRCu:
ZuyFutrzaq
Lugiasz
Byqu

lub wysłać maila na poniżej podaną skrzynkę mailową:

rh.podania@gmail.com

Dane potrzebne do założenia konta:

1. Login:
2. Haslo:
3. E-mail kontaktowy:
4. Imię postaci, jej rasa, profesja, wiek:
5. (OPCJONALNIE) Opisz krótko postać, którą zamierzasz grać. Może być to opis jej charakteru, poglądów, historia, scenka z jej udziałem.

3. Instalacja WoW:

Aby zagrac w WoWa na RH potrzebny jest dodatek Warlords of Draenor, na patchu 6.2.4(21355).

Torrent: magnet:?xt=urn:btih:C8923822F2253E91B00EB210C93331FC7E04E4BF
W dowolnym kliencie do pobierania torrentów należy ręcznie dodać torrent wklejając powyższe jako adres. (Niestety wersja phpBB na forum nie obsługuje magnet linków).

Jeśli link nie działa, wyszukaj w Google "World of Warcraft Warlords of Draenor 6.2.4" lub coś w ten deseń. Na pewno coś znajdziesz. Jeśli źle ci idą wszelkie techniczne aspekty, możesz zawsze spytać o pomoc na IRCu.

Do głównego katalogu gry wypakowujemy archiwum: https://drive.google.com/open?id=0ByCiU ... 2txc0JiXzg
Są w nim pliki exe, za pomocą których będziemy uruchamiać WoWa (pliki MWow.exe i MWow-64.exe można usunąć), oraz plik tc_bundle.txt bez którego gra nie będzie działać.

Gdy gra jest juz zainstalowana, odnajdujemy w folderze "WTF" plik o nazwie "Config". Otwieramy w notatniku i zmieniamy linijkę z "SET portal "xxx"" na "SET portal "67.209.114.110"

Jeżeli po wykonaniu powyższych kroków, podczas uruchamiania gry pojawia się błąd CAS zajrzyj do tematu: Problem z uruchomieniem gry: CAS

Jeżeli masz już konto w grze (jak to zrobić opisano wyżej w tym temacie) to możesz się zalogować! W razie problemów, spytaj na IRCu.

PS. Pamiętaj, że logujemy się za pomocą emaila.

4. Co przeczytać na forum?

• Obowiązkowo Regulaminy, które znaleźć można tu: viewforum.php?f=316
A tutaj są user friendly uwagi do Regulaminów: viewtopic.php?f=347&t=1201

• Przydatny poradnik o klimacie by Ghutar: viewtopic.php?f=347&t=1208

• Zasadniczo cały dział „Ogłoszenia dla Graczy” się przydaje, ale na samym początku bardziej namiesza, niż pomoże. Wielu rzeczy możesz z tego nie zrozumieć, tak więc jeśli masz jakieś konkretne pytania – lepiej zadać je na IRCu i jeśli odpowiedź na nie będzie na forum, ktoś najwyżej wyśle linka do konkretnego tematu.

• Jesli orientujesz się już trochę w świecie WoW i chcesz zacząć grę w jakiejś konkretnej organizacji – warto przejrzeć dział „Gildie i Bohaterowie” viewforum.php?f=325 . Niemniej, wszystko co jest w nim aktualne, oraz znacznie więcej znajduje się na RH Wiki: http://wiki.redemptorhominis.pl/ I to powinna być Twoja główna kopalnia wiedzy o Lore servera.

• Ogłoszenia oficjalne viewforum.php?f=327 . Tutaj znajdują się prawa przeróżnych frakcji. Jeśli zamierzasz klimacić na określonym terenie, warto zapoznać się z jej prawami. Choć znów – jeśli zapytasz – wszystko znacznie szybciej i przyjemniej pokażą Ci na IRCu.

• Jeśli już wiesz jaką rasą zechcesz grać – nieodzownym tematem są Poradniki /viewforum.php?f=333 . Jest tam wszystko co musisz wiedziec o danej rasie w kontekście RH.

• Jeśli zamierzasz grać w konkretnej organizacji – kluczowe jest też podforum danej Gildii. Tu już najlepiej złapać na IRCu konkretne osoby. Na WoW-pl na pewno otrzymasz informacje do kogo się zgłosić by otrzymać dostęp do podforum Gildii (nie są one widoczne jeżeli nie należysz do odpowiedniej grupy).

• Na RH istnieje możliwość różnych niestandardowych rozwiązań, jak np. niestandardowe modele postaci, customowe itemki, siedziby itp. Choć nie polecam zaczynania gry na RH od pisania podania o coś niestandardowego – gdyby byla taka potrzeba tutaj znajdziesz poradnik jak powinno wyglądać takie podanie i gdzie je słać: viewtopic.php?f=3&t=527


Oraz 3 strony nie z RH, ale obowiązkowe vademecum każdego gracza WoWa:
Baza danych - świetne źródło wiedzy o itemkach, mobach i questach - http://www.wowhead.com/
Kopalnia wowowego lore - http://www.wowpedia.org


5. System SW (Skala Wyzwania):

RH jest serwerem przede wszystkim klimatycznym i w konsekwencji tego panuje na nim specyficzny i nie mający wiele wspólnego z mechaniką gry system określania możliwości i potęgi postaci. Bazuje na mechanice papierkowego d20, zwłaszcza systemu World of WarCraft RPG. Najważniejsza informacja dotycząca SW, którą powinien przyswoić nowy gracz brzmi: Nie trzeba się nim molestowac, póki nie czuje się w grze na tyle swobodnie, by poszerzyć rozgrywkę.

System SW jest na RH obowiązkowy, to prawda, ale da się spokojnie klimacić i bez niego. Jeżeli ktoś nagle mówi Ci coś o jakichś dziwnych zasadach – powiedz po prostu, że jesteś nowym graczem i jeszcze nie orientujesz się w mechanice. Choć system ten na pierwszy rzut oka jest dość skomplikowany – łatwo przyswaja się sam, z czasem spędzonym na serwerze. Jeśli zaczniesz klimacić w jakiejś oficjalnej gildii obowiązkiem prowadzacego ją GMa jest wdrożenie nowego we wszystkie potrzebne zasady. Na początek jest to naprawdę proste minimum, ogranicząjace się praktycznie do dwóch stałych liczbowych wartości i wyniku /roll.

Podstawowa rzecz, która potrzebna jest, by się w tym wszystkim nie pogubić to to, że na RH klasa mechaniczna nie równa się fabularnej. Można na przykład koxac wojem, a odgrywać go w klimacie jako maga. Ma to swoje wady (głównie związane z rzeczami, które można na daną klase założyć) ale jest jak najbardziej możliwe. Temat przybliżający SW i klasy działające na RH znajduje się tu:
viewtopic.php?f=3&t=3813 . Niemniej, naprawdę polecam poczekać z tym do oswojenia się z RH.


6. Addony


Jest wiele „latek” do WoWa, które sprawiają, że staje się on bardziej user friendly. Każdy ma swój ulubiony set Addonów, tutaj postaram się wymienić te najpopularniejsze na RH. Addony sciagnąć można z tej strony: http://www.curse.com/addons/wow . Sciągając Addona, trzeba się upewnić, czy obsługuje on patch 7.2.4 (patch powinien być na daną wersję, bądź starszy. Nowszy może wykrzaczać WoWa albo w ogóle się nie ładować).

Za pomocą searcha wyszukujemy interesujący nas Addon. Ściągnięty wypakowujemy w katalogu:

World of Warcraft -> Interface -> AddOns (jeśli nie ma tego katalogu, należy go stworzyć)

Potem, po zalogowaniu, na ekranie wyboru postaci, w dolnym, lewym rogu klikamy przycisk „AddOns”. Aby Addon działał należy zrobić 2 rzeczy. Po pierwsze upewnić się, że wszystkie interesujące nas Addony są zaznaczone w głównym okienku, po drugie – odhaczyć okienko „Load out of Date AddOns” – ponieważ wiele Addonów będzie stworzona do starszej niz serwerowej wersji WoWa.

Przydatne AddOny:

Total RP 2: Kluczowy AddOn na RH. Pozwala stworzyć w grze kartę postaci, wpisać jej opis, nazwisko, ikonkę i całą masę fajnych rzeczy. Do tego pozwala przekolorować emoty (czyli <> [] ** np. <obejrzał się za przechodzącym>) co ułatwia odróznienie ich od dialogów.

Bagnon: Dla tych, których irytuje podział plecaka w WoWie
http://www.curse.com/addons/wow/bagnon/514561

Addony, które ulatwiają Questowanie czyli Quest Helper2 (polecany ze względu na zgodność z patchem) albo Carbonite. Należy wybrać jeden.

Quest Helper: http://www.curse.com/addons/wow/questhelper2/514414

Carbonite: http://www.curse.com/addons/wow/carbonite/493861

Elephant: Addon, który umożliwia logowanie chatu w grze. Dla tych, którzy lubią wrócić do minionych klimatów :). Trzeba uważać na to, czy zapisuje całego loga gry (do ustawienia w opcjach Interface). Zostawiony samemu sobie i zapomniany pliczek tekstowy WoWChatLog potrafi rozrosnąć się do przerażających rozmiarów.
http://www.curse.com/addons/wow/elephant/473350
A tutaj poradnik jak skonfigurować słonia by Frankess: viewtopic.php?f=319&t=3398

Graczom, dla których WoW to nowa gra na początek polecam tylko Quest Helpera i Bagnona – ich działania nawet nie widać, a pomaga. Reszta wymaga już konfiguracji i lepiej porwac się na to gdy już czuje się swobodnie w interface gry.



7. Gdzie zacząć klimat?


Gdy wiesz już jaką rasą i mniej wiecej klasą chcesz grać, przychodzi czas na wybór miejsca. Nie jest on permanentny, ale po prostu gdzieś zacząć trzeba, a są miejsca, które dla danych połączeń są lepsze niż inne. Postaram się tu wypisać wszystkie miejsca/frakcje, w których klimat jest stały i łatwo dostępny. Nie jest to absolutnie pełna lista – znalazły się na niej tylko te frakcje, w których względnie łatwo się załapać na początku. Lista ma nastepującą postać:

Miejsce:
• Frakcja, Kanał IRC, Kanał w grze jeśli jest, Kontakt, Uwagi/opis

Na początek mała legenda:

* Miejsce: Miejsce w świecie Wowa, gdzie dane frakcje można najczęściej spotkać (choc mogą być i gdzieś indziej). Spotkać tam je zupełnie losowo może być trudno, bo lokacje w WoWie są ogromne, a nie jest to server oficjalny, na którym siedzi po parę tysięcy osób. Dlatego polecam IRCa i pytanie tam o klimat, najlepiej właśnie na kanale danego terenu. Niestety, trudno znaleźć w internecie dokładną i aktualną dla RH mapę świata WoWa, dlatego w przypadku, gdy nie wiadomo, gdzie dana placówka się znajduje – wystarczy wpisać jej nazwę na tej stronie: http://www.wowwiki.com/Portal:Main .W skrócie: Świat WoWa dzieli się na 4 główne „kontynenty”. (Ich nazwy podaję w nawiasie w opisie każdej frakcji). Są to odpowiednio 3 kontynenty Azeroth czyli: Kalimdor, Eastern Kingdoms i Northrend, oraz „inna planeta” jaką jest Draenor – w grze pod nazwą Outland.

* Frakcja: Funkcjonujaca nazwa frakcji (czasem, choć nie zawsze, bedąca tez nazwą mechanicznej Gildii).

* Kanał IRC: Kanał danej gildii/frakcji/społeczności – tam każdy pomoże w kwestiach lore danej frakcji oraz tego jak się wkręcić i zacząć klimaty.

* Kanał w grze: Niektóre frakcje/gildie mają swoje kanały w grze. Ponieważ na wszystkich (poza guildem, whispem i właśnie tworzonymi przez graczy chatami) kanałach w grze obowiązuje klimat, czasem bardzo się to przydaje (Zwłaszcza gdy członkowie danej społeczności znajdują się mechanicznie w kilku różnych gildiach). Aby wejść na kanał w grze należy w okienko tekstowe wpisać: /join nazwa_kanału. Gra przyznaje kanałowi numer (info pojawia się w okienku chatu zaraz po wejściu na kanał) i to za jego pomocą pisze się potem na danym chacie. Aby wpisywany tekst pojawił się na odpowiednim kanale, należy go poprzedzić „/numer_kanału”. Próbujcie śmiało, nikt nie będzie Was ścigał za wpisanie na sayu kilku nieklimatycznych krzaczków jeśli uczycie się korzystac z chatów.

Aby sprawdzić na jakich jesteś kanałach, bądź sprawdzić ich numer trzeba wejść w social (ikonka wykrzyknika w interface gry) -> Chat. Lista pod „Custom” to lista kanałów (kilka pierwszych to blizzowe kanały, na które gra loguje sama, nie należy się nimi przejmować). Po kliknięciu na dany kanał możemy zobaczyć kto jeszcze czyta dany chat. Aby opuscić kanał należy kliknąć „leave” w menu Social, bądź wpisać w okienko tekstowe: /leave nazwa_kanału bądź /leave numer_kanału.

* Kontakt: Do kogo należy się zgłosić celem uzyskania jakis informacji o danej frakcji. Najczęściej są to jej opiekunowie. Udzieli ich Wam prawdopodobnie każdy gracz na kanale frakcji, niemniej te osoby wiedzą najwięcej i najlepiej do nich zgłaszać się w pierwszej kolejności. Jeśli nick na ircu i forum jest inny, to nazwa po „/” jest nickiem z forum.

* Opis: Rasy, którymi można w danej frakcji klimacić, rodzaje klimatów, zajmowane tereny.


Lista Frakcji:


KLIMATY BARDZIEJ NIŻ MNIEJ RASOWE:

Ashenvale: (Ziemie Nocnych Elfów)

• Dzieci Gwiazd – Irc: #nelfy, kanał w grze: nelfyklimat, kontakt: Lug
Opis: Nocne Elfy. Pelen przekrój nelfiej spolecznosci od Strazniczek, przez Druidów po zwyklych commonerów. Poza Ashenvale klimaty Nelfów dzieja się równiez w Darnassus, Darkshore oraz Desolace (Kalimdor).

Królestwo Stormwind: (Ziemie Ludzi)

• Ogólnie - Irc: #rh-storm, kontakt: Lugiasz, monk
Opis: Wszystkie rasy Przymierza (glównie ludzie). Mile widziani wszyscy obywatele i goscie Królestwa Stormwind. Obejmuje Klimaty w samym miescie oraz okolicach czyli Elwynn Forest, Westfall, Redrige mountains i Duskwood (Eastern Kingdoms).

• Straz Stormwind
- Irc: #StrazStorm, kontakt: Monk
Opis: Rasy Przymierza, glównie ludzie. Klimaty bardziej wojskowe.

• Kapitula Rycerstwa Stormwind - Irc: #knajty, kontakt: Lugiasz
Opis: Tylko ludzie, szlachta. Organizacja czesciowo zaangazowana równiez w dzialania Przymierza na Northrend.

• SI: 7 - Irc - #vii, kanał w grze: vii, kontakt: Lugiasz
Opis: Glównie ludzie (ale da rade i inna rasa Przymierza). Organizacja tajna, klimaty szpiegowskie.

• Zakon Rycerzy Srebrnej Reki – Irc: #srebrna_reka, kontakt: -
Opis: Nieaktywne.

Gilneas: (Ziemie Ludzi/Worgenów)

• Gilneas - Irc: #Gilneas, kanał w grze: Gilneas, kontakt: ZuyFutrzaq
Opis: Ludzie z Gilneas, w tym Worgeny. Mieszkancy królestwa Gilneas. Mapa nie dostepna przed Cataclysmem, totez gra w tej frakcji wymaga zainstalowania dodatkowego patcha.

Khaz Modan: (Ziemie Krasnoludów)

• Khaz Modan - Irc #iron, kanał w grze: iron, kontakt: Imiennik
Opis: Niekatywne.


Draenor:

• Dolne Miasto – Irc: #Lower_City, kanał w grze: lower_city, kontakt: Huqel
Opis: Klimaty przeznaczone dla każdej rasy (z wyjątkiem nieumarłych), obracające się głównie wokół przytułku prowadzonego przez kapłankę Aldoru. Niskopoziomowy, nieepicki klimat bez dużej ilości walki - skupiony na fabularnym rozwoju postaci. Tereny: Shattrath i okolice (Draenor).

Quel’Thalas: (Ziemie Krwawych Elfów)

• Nieaktywne.


Kalimdor (Ziemie Orków i Taurenów):

• Shu'halo - irc: #shu'halo, kotakt: ZuyFutrzaq
Opis: Taureni każdego plemienia i w wypadkach dobrze umotywowanych inne rasy Hordy.
Klimaty mocno skoncentrowane na taureńskiej kulturze i podejściu do świata i skupiające się głównie na ziemiach kontrolowanych w większym stopniu przez plemiona taurenów. Temat na forum omawiający ostatnie wydarzenia: viewtopic.php?f=326&t=6711

Lordaeron (Ziemie Nieumarlych):

• Nowy Lordaeron – Irc: #srebrzysta_krucjata, kanał w grze: krucjata, kontakt: ZuyFutrzaq, monk
Opis: Utworzone z dawnych zachodnich i wschodnich ziem plagi, państwo na którego czele stoją wojska Srebrzystej Krucjaty. Zachowujące neutralny charakter i będące azylem dla wszystkich istot kierujących się w życiu dobrem.
Klimat na życzenie graczy/minimum 3 osoby

• Opuszczeni – Irc: #opuszczeni, kanał w grze: trupyklimat, kontakt: Imiennik
Opis: Nieaktywne.

OFICJALNE FRAKCJE Z NORTHREND:

• Dalaran – Irc: #dalaran, kanał w grze: dalaran, kontakt: Ysth, Byqu
Opis: Kazda rasa poza nieumarlymi. Latajace miasto magów, siedziba Kirin’Tor. Przyjmuje magów, kaplanów, alchemików i wszystko co magiczne. Nie lubi: nieumarlych, demonologów i nekromantów. Zajmuje Dalaran (w Crystalsong, Northrend).

• Syndykat Technomagiczny – Irc: #syndykat, kanał w grze: syndykat, kontakt: Imiennik, Lug
Opis: Kazda rasa. Organizacja badawczo-szkoleniowa skupiająca w swoich szeregach magów oraz inżynierów. Najtęższe umysły Azeroth skupione na poszerzaniu własnej wiedzy, dzieleniu się nią z sobie podobnymi oraz tworzeniu urządzeń mających zmienić świat. Posiada siedzibę w Storm Peaks (Northrend) oraz placówkę rekrutacyjną na Kalimdorze.

Ofensywa Wojennej Piesni – ZuyFutrzaq
Opis: Wszystkie rasy Hordy. Zjednoczone wojska Hordy na Pólnocy, w chwilowej nieagresji ze stacjonujacym obok Przymerzem. Obecna siedziba: K3 (w Storm Peaks, Northrend), oraz wiele innych obozów na Northrend.
Klimat na życzenie graczy/minimum 3 osoby

INNE:

• Srebrzysta Krucjata – Irc: #srebrzysta_krucjata, kanał w grze: krucjata, kontakt: ZuyFutrzaq, monk
Opis: Srebrzysta Krucjata to armia zrzeszająca wszystkie rasy i profesje oddane misji szerzenia dobra na Azeroth. Zaangażowana wszędzie tam gdzie można spotkać wszelkie przejawy zła, a także walcząca z wszystkimi wrogami wolnego Azeroth. Obecnie głównym przeciwnikiem Srebrzystej Krucjaty jest Kult Młota Zmierzchu, walki toczone są na Górze Hyjal.

• Najemnicy - Irc: #najemniki, kanał w grze: najemniki, kontakt: Imiennik
Opis: Grupa najemników - głównie ras hordy, ale nie tylko - podróżująca po świecie w poszukiwaniu zleceń. Zbieranina osobowości i osobliwości o różnych celach, zamiarach i ambicjach. Zaciągnąć może się każdy, ogłoszenia zazwyczaj znajdują się w karczmach miast, pod którymi się zatrzymują.

• Zatoka Łupów - Irc: -, kanał w grze: -, kontakt: Monk
Opis: Port odbity z rąk samozwańczego pirackiego barona. Przywrócono w nim rządy kartelu goblińskiego, a dzięki nowym podpisanym umowom miasto prosperuje i nie boi się już najazdów.

- Gwieździsta Przystań - kontakt: Zuy Futrzaq
Opis: Karczma i kompania najemna pobudowana w odbudowanym porcie. Często można znaleźć tam pracę. Wyraźnie mówi się teżo tym, że członkowie tej grupy biorą czynny udziałw utrzymywaniu porządku w porcie, a sam właściciel tego biznesu jest szarą eminencją Zatoki Łupów.


8. Przydatne drobiazgi


Na koniec garść przydatnych klimatyczno/mechanicznych rozwiązań RH only:

- Istnieje mozliwość kupienia klimatycznych przedmiotów (ubranek, broni, zbrój), które fajnie wygladają, założy je każda postać niezależnie od klasy i poziomu, i kosztują 1 coppera. NPCe sprzedające klimatyczne ciuszki można znaleźć odpowiednio: W Stormwind na rynku (namioty przed Aukcją), w Ironforge (namioty przed bankiem), w Orgrimmarze (namioty obok banku, na dole), w Silvermoon (namioty w dzielnicy Bazaar, obok Aukcji).
Jonatan Javert - Sztywny jak kij od miotly general Trybunalu. Kraza plotki, ze pod twarda skorupa nosi serce. ~Theme~
Atme J'Amalesh - Windykator Aldoru. Teoretycznie. ~Theme~

Awatar użytkownika
emiel
Posty: 670

Re: Jak zaczac?

Post#2 » 05 maja 2012, 12:09

Bump!

Gimme poprawki i zgloszenia frakcji klimacacych.
Looking for OWP i nowopowstajacy klimat z Orgrimmaru

I bardzo dziekuje za pomoc TrollSlayerowi, Gronbarowi, Mordzie i Wile za bycie beta testerem~

* Dopisalam "Przydatne drobiazgi" na koncu, jesli cos takiego wam sie przypomni (np gdzie sa jacys niestandardowi sprzedawcy, co sprzedaja i za co) to poprosze. Pamietam, ze bylo tego mase w Dalaranie, ale nie pamietam gdzie (najlepiej - dokladne miejsce i nazwa/wyglad npca bo tam jakies chomiki chyba staly).
Jonatan Javert - Sztywny jak kij od miotly general Trybunalu. Kraza plotki, ze pod twarda skorupa nosi serce. ~Theme~
Atme J'Amalesh - Windykator Aldoru. Teoretycznie. ~Theme~

Awatar użytkownika
Ysth
Admin Techniczny
Admin Techniczny
Posty: 423

Re: Jak zaczac?

Post#3 » 15 mar 2013, 23:15

PAC!

Zmiana kanalu IRC! Aktualnie glównym kanalem serwera jest ponownie:

#wow-pl

Awatar użytkownika
100
imiennik
GM
GM
Posty: 489
Kontaktowanie:

Re: Jak zacząć grę?

Post#4 » 09 wrz 2016, 21:00

Bump v3. Edit podpunku "Instalacja WoW".
Post sponsorowany przez FlejmHejtFerment spólka z.o.o.

Wróć do „Pozostale”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron

Zaloguj się  •  Zarejestruj się