Decyzje ekipy - Sprawy techniczne

Dzial informacyjny, gdzie Ekipa zamieszcza swoje postanowienia.
Awatar użytkownika
100
Nyion
Admin forum
Admin forum
Posty: 200
Kontaktowanie:

Re: Decyzje ekipy - Sprawy techniczne

Post#11 » 10 wrz 2016, 9:48

ZMIANA SPOSOBU REJESTROWANIA KONT

W związku z planowanym przywróceniem poprzednich kont oraz postaci informuję o zmianie sposobu rejestrowania kont.

GMowi (jednemu z wymienionych w poprzednim wpisie) podajemy 2 dane:
- adres e-mail - najlepiej ten, na który mamy założone konto na forum
- proponowane hasło - po zalogowaniu się na postać powinno się je zmienić komendą .bnetaccount password stareHasło noweHasło noweHasło

Dla tych co już grają na nowym dodatku:
Poproszę wiadomość prywatną na forum do mnie z podaniem obecnego loginu w grze. Zamienię je na e-mail z forum. Można sobie najpierw e-mail na forum poprawić. (Dotyczy ekipantów włącznie)

- Co jeśli ktoś ma już kilka kont?
- Poproszę w wiadomości wszystkie obecne loginy. Każdy gracz będzie się logował 1 adresem e-mail i hasłem do wszystkich kont jakie będzie posiadał.

OPCJONALNIE
Można podać sugerowane nazwy kont dla poszczególnych loginów, żeby sobie je jakoś rozróżniać. Najlepiej, żeby nie były takie same jak nazwy starych kont, ponieważ będzie trudniej przywrócić stare.

A na koniec po pierwszym logowaniu, każde następne będzie wyglądać tak:
[LOGOWANIE NA 2 KONTA MOŻLIWE PRZY TYM USTAWIENIU]
Obrazek

Enjoy.

ps. konta uda się przywrócić
ps2. postacie raczej też
ps3. rozkminiam itemki

Awatar użytkownika
Ysth
Admin Techniczny
Admin Techniczny
Posty: 423

Re: Decyzje ekipy - Sprawy techniczne

Post#12 » 30 paź 2016, 16:52

Mamy już działający system custom modeli.

Polega on na opcji ustawiania sobie niestandardowych modeli postaci przez graczy (modeli npców). Każdy gracz może mieć zdefiniowane kilka modeli, między którymi może się dowolnie przełączać (jak i wracać do modeli "bazowej" rasy).

Komendy dla graczy:

.setmodel numer - ustawienie modelu o wybranym numerze
.resetmodel - powrót do bazowego modelu

Modele przypisywane są przez ekipę, a chętni mogą się już zgłaszać do ekipy technicznej. Dotyczy to oczywiście postaci, które mają jakieś uzasadnienie fabularne (np. odgrywają jakąś niestandardową rasę, co jest zaakceptowane przez ekipę).

Awatar użytkownika
100
Nyion
Admin forum
Admin forum
Posty: 200
Kontaktowanie:

Re: Decyzje ekipy - Sprawy techniczne

Post#13 » 30 paź 2016, 21:42

Ważna informacja dot. bezpieczeństwa.

Działa już komenda na zmianę hasła i polecam wszystkim zmienić sobie haseło. Bo, ponieważ cokolwiek x)

.bnetaccount password starehaslo nowehaslo nowehaslo

Enjoy.

Awatar użytkownika
Oxon
GM
GM
Posty: 112

Re: Decyzje ekipy - Sprawy techniczne

Post#14 » 06 lis 2016, 15:30

Szanowni państwo.

Od dnia dzisiejszego do gry wchodzimy za pomocą pliku MWow.exe lub MWow-64.exe
Problemy z błędem CAS powinny się już nie pojawiać, ale prosimy zgłaszać wszystkie nieprawidłowości.

Edit: Jak ktoś wywalił te pliki, to tu ma: Link

Edit 2: Przestarzała informacja
Ten post sponsorowany jest przez fundację charytatywną #krasnale™

Awatar użytkownika
100
imiennik
GM
GM
Posty: 489
Kontaktowanie:

Re: Decyzje ekipy - Sprawy techniczne

Post#15 » 20 wrz 2017, 16:38

Nie wiem gdzie to wpisać, więc wpiszę tu, bo wszyscy chyba zapomnieli, a to ważne inaforumbędzielepiejwidaćiwogole.

Mamy nowe IP:

SET portal "67.209.114.110"

To to, co się edytuje w głównym folderze wowa, w podfolderze WTF, w pliczku "Config".
Post sponsorowany przez FlejmHejtFerment spólka z.o.o.

Wróć do „Ogloszenia dla graczy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron

Zaloguj się  •  Zarejestruj się