Fabularna Sila Postaci - Informacje

Dzial informacyjny, gdzie Ekipa zamieszcza swoje postanowienia.
Awatar użytkownika
Alauna
Posty: 587

Fabularna Sila Postaci - Informacje

Post#1 » 07 paź 2011, 10:59

Witam wszystkich graczy.

Zakladam niniejszy temat by wprowadzic na RH „pomocna dlon” pozwalajaca Wam lepiej rozumiec róznice zarówno w umiejetnosciach jak i ich poziomie miedzy Wami a innymi graczami lubujacymi sie w klimacie. Sadze, ze to co zostanie tu zamieszczone zaoszczedzi przynajmniej sporej czesci sporów pod tytulem „nie miales wiekszych szans zanegowac mego czaru” albo „nie powinienes tak latwo uniknac mego ataku”. Co wiecej temat ten pozwoli Wam zrozumiec jakimi umiejetnosciami i do jakiego stopnia dysponuja NPC obecni w grze. Na czym to bedzie polegac? To latwiejsze niz mogloby sie wydawac – jako ekipa wprowadzimy do rozgrywki nic innego jak fabularna liste postaci graczy i NPC z jasnym okresleniem ich rasy i poziomów bazujac na papierowych zasadach swiata Warcrafta, oczywiscie zostanie ona stworzona za Wasza wiedza i pomoca gdyz to wlasnie Wasze postacie beda tu zamieszczone, a co za tym idzie bedzie to swoiste kompendium fabularne postaci, z którymi mozecie spotkac sie w grze, zarówno NPC jak i innych graczy. Przyklad : Janek – czlowiek mezczyzna Warrior 5/Rogue 4; SW 9 ( nic innego jak Skala Wyzwania, która odzwierciedla zarówno poziom jak i zdolnosci nadnaturalne danej rasy i tak naprawde to ona w duzym stopniu swiadczy o sile danego monstrum lub postaci ). Na czym bedziemy bazowac okreslajac fabularny poziom? To proste – na Waszym czasie spedzonym na rozgrywce dana postacia, Waszych pomyslach i przede wszystkim tym co bylo odgrywane. Oczywiscie zajmie nam to sporo czasu, ale w ostatecznosci sie oplaci. Lista bedzie zawierac imiona Postaci, nie bedzie zadnego odniesienia do tego kto ta postacia gra. Postacie i NPC beda rozdzielone rasami by ulatwiac Wam potencjalne szukanie. W jaki sposób zobaczycie na dole.

Poziom Walki Wrecz ( PWW ) to zestawienie umiejetnosci walki wrecz danej postaci ( oczywiscie pogladowe ). To wyeliminuje wiele nieporozumien dotyczacych tego kto ma nad kim przewage w walce w zwarciu. Tyczy takze walki za pomoca broni dystansowych. Oczywiscie nalezy pamietac, ze wojownicy/paladynowie/rycerze smierci zadaja wieksze obrazenia w walce wrecz i nawet na równym poziomie wskaznika PWW, czyli umiejetnosci walki za pomoca broni, ciezko innym klasom toczyc z nimi pojedynek cios za cios, a wlasciwie to niemozliwe, bo najzwyczajniej ci beda w razie trafienia i tak uderzac znacznie bolesniej. Tak samo ciezko innym klasom toczyc walke strzal za strzal z lowcami i klasami pochodnymi. Nalezy pamietac, ze ten wskaznik tyczy wylacznie walki wrecz bez zadnych wspomagaczy typu runy/zaklecia/moce magicznych przedmiotów oraz, ze te moga podwyzszyc PWW na korzysc nimi wladajacego. Nie obejmuje on równiez obrony przed atakami z zaskoczenia lotrzyków gdzie nalezy kierowac sie rozsadkiem i uznaniem dla poziomu agresora. Ta wersja moze jeszcze ulec zmianie.

Pozdrawiamy,
Ekipa RH

Awatar użytkownika
Alauna
Posty: 587

Re: Fabularna Sila Postaci - Informacje

Post#2 » 07 paź 2011, 11:00

Dostepne dla graczy podstawowe klasy postaci :

1. Arcanist ( Arkanista ) :
a.) Mage ( Mag )
Opcje :
Focused Mage – magowie, najczesciej z Kirin Tor, którzy zamiast skupiac sie na sztuce przywolan Chowanców i zywiolków skupiaja sie na poszerzaniu swych wlasnych mocy magicznych.
Arcane Alchemist – czarodzieje, którzy miast zglebiac typowo sztuke magii postanowili równoczesnie badac zaleznosci alchemii i wykorzystywac je do wlasnych potrzeb na niespotykana skale.
Elementalist – czarodzieje, którzy skupili sie tylko i wylacznie na wladaniu mocami zywiolów kosztem wielu innych rodzajów zaklec.
b.) Warlock ( Czarnoksieznik ).
Opcje :
Hidden Warlock – czarownicy, którzy do mistrzostwa opanowali sztuke ukrywania prawdziwej natury swej mocy oraz siebie samych.
Shadowmage – czarownicy, którzy skupili sie na doskonalym opanowaniu mocy samego cienia.
Uncorrupted Warlock – czarownicy, którzy zglebiajac demoniczne sztuki mieli dosc silnej woli by nie ulec pokusom zla.
c) Necromancer ( Nekromanta ).
Opcje :
Uncorrupted Necromancer – nekromanci, którzy zglebiajac mroczne sztuki mieli dosc silnej woli by nie ulec pokusom zla.
d) Inscriber ( Inskryptor ) – czarownik opierajacy swa magie o symbole i runy, wykorzystujacy je niczym zwykle zaklecia.
Opcje :
Dark Inscriber – czarownicy, którzy uczynili ze sztuki run iscie mroczna sciezke. Zdolni zawierac w swych runach demoniczne lub nekromantyczne czary.
2. Barbarian ( Barbarzynca ) – nieokrzesany wojownik stawiajacy na swój wlasny gniew, sile i brutalnosc, nie zas na finezje walki, zrecznosc czy tez sztuke fechtunku. Czesty u ras mniej cywilizowanych.
3. Healer ( Uzdrowiciel ) :
a.) Druid ( Druid ).
Opcje :
Lone Druid – druidzi, którzy zrezygnowali z bliskiej obecnosci zwierzat jako sojuszników i wola polegac na swojej wiezi z natura oraz umiejetnosciach walki.
Druid of the Claw – druidzi powiazani z kultem totemu niedzwiedzia. Czerpia moce zwiazane z sila swego zwierzecego patrona.
Druid of the Fang – druidzi powiazani z kultem totemu weza. Czerpia specjalne moce zwiazane z natura swego gadziego patrona.
Druid of the Talon – druidzi powiazani z kultem totemu kruka. Czerpia specjalne moce zwiazane z podniebna domena swego ptasiego patrona.
Aquatic Druid – druidzi powiazani ze srodowiskiem wodnym. Czerpia moce z bliskosci z wielkimi wodnymi skupiskami.
Druid of the Nightmare – druidzi zwiazani nie ze Szmaragdowym Snem a z Koszmarem. Wypaczeni przez jego nature, czesto szaleni i bezsprzecznie zli czerpia wiele mocy zwiazanych z koszmarami i szalenstwem.
b.) Priest ( Kaplan ).
c.) Witch Doctor ( Znachor ) – wprawny alchemik specjalizujacy sie w „przebudzaniu duchów” skladników swych wywarów. Brzmi zabawnie, ale dzieki VooDoo jego wywary ( juju ) maja czesto potezne i niebezpieczne moce. Dodatkowo potrafia poprzez nie oraz swe liczne naszyjniki rzucac niemaly asortyment klatw i zaklec wspomagajacych.
d.) Shaman ( Szaman ) .
Opcje :
Battle Shaman ( Szaman Bitweny ) – szamani, którzy znacznie ograniczaja swe moce mistyczne na rzecz umiejetnosci walki bronia.
Far Seer– szamani, którzy skupiaja sie nie na sile zywiolów a na mocach czerpanych dzieki ich zwiazku z duchami dzieki czemu sa zdolni do ograniczonych wizji przyszlosci.
Aquatic Shaman – szamani, którzy skupiaja sie szczególnie na jednym aspekcie zywiolów, którym jest woda.
Pozostale warianty:
4. Hunter ( Lowca ) .
Opcje :
Melee Hunter – lowca, który zamiast na strzelaniu skupia sie na walce bronia wrecz.
Wandering Hunter – lowca, który zamiast nawiazywac wiez ze zwierzetami nawiazuje ja ze srodowiskiem, które zamieszkuje.
5. Paladin ( Paladyn ) .
Opcje :
Auradin – paladynowie, którzy w zamian za sztuke leczenia i odpedzania nieumarlych opanowali do mistrzostwa wladanie swymi nadnaturalnymi aurami.
Blood Knight ( Krwawy Rycerz ) - "paladynowie" Krwawych Elfów którzy wierni sa nie Swiatlosci a wlasnej rasie.
6. Rogue ( Lotr ) .
Opcje :
Contender – lotrzykowie, którzy w niczym nie przypominaja subtelnych szpiegów lub ukrytych w cieniach rzezimieszków. Miast tego preferuja fantazyjna sztuke pojedynku niezwykle swiadomi swych umiejetnosci walki wrecz.
7. Scout ( Zwiadowca ) – niezawodny tropiciel posród dzikich odstepów potrafiacy tak skutecznie walczyc jak skradac sie i korzystac ze sztuki kamuflazu, od Lowcy rózni sie tym, ze nie wytwarza zadnej wiezi z natura i miast bycia jej obronca jest wojownikiem wprawionym w dzialaniu w samym centrum dziczy.
Opcje :
Dungeoneer – Zwiadowca wycwiczony doskonale w jednej konkretnej sztuce – odkrywaniu i zwiedzaniu niebezpiecznych katakumb, ruin i labiryntów.
8. Tinker ( Wynalazca ) – majsterkowicze, inzynierowie, naukowcy, gnomy, gobliny… Nic dodac, nic ujac.
9. Warrior ( Wojownik ) .
10. Sorcerer ( Czarownik ) - postac, która magie czerpie nie z ksiag i grimuarów a z wlasnego podswiadomego rozumienia dzialania magii, czy to na skutek mistycznego dziedzictwa czy tez niepowtarzalnej wiezi z magicznymi liniami Azeroth.
11. Runemaster ( Mistrz Run ) – postacie, które wyszkolily sie w antycznej sztuce tworzenia run by wzmocnic swe wlasne atrybuty lub przechowywac w nich odpowiednie zaklecia. Wykorzystuja poprzez nie energie bezposrednio z linii mocy.
Opcje :
Lone Wolf Runemaster (Samotny Wilk Runmistrz )– mistrzowie run skupieni tylko i wylacznie na podnoszeniu za ich pomoca wlasnych umiejetnosci. Niezdolni obdarzac swymi mocami innych.
12. Monk ( Mnich ) – postacie, które do perfekcji opanowaly sztuke walki wrecz tworzac ze swych cial skuteczne bronie a ze swych wspartych sztuka medytacji umyslów niezlomne twierdze.
13. Commoner ( Obywatel ) - postacie, które nie przeszly zadnego znaczacego treningu ani nie naleza do zadnej akademii, gildii i armii. Zwykli obywatele miast i wsi borykajacy sie z trudami zycia codziennego.
14. Expert ( Ekspert ) - fachmistrz w okreslonym zawodzie,który liznal tak sztuki walki jak i innych umiejetnosci. Miejscy kupcy, rzemieslnicy oraz artysci.
15. Aristocrat ( Szlachcic ) - postacie wywodzace sie ze szlacheckich rodów, szkoleni w dyplomacji i sztuce fechtunku.
16. Bard ( Bard ) - Postacie, które lacza swój talent muzyczny z aktorskim by kontrolowac magie, która wespól z szerokim wachlarzem umiejetnosci oraz wiedzy czyni ich bardzo wszechstronnymi.
17. Knight ( Rycerz ) - Postacie z rodów szlacheckich od malego szkolone w fachu szermierza, przykladajace wielka wage do honoru, mestwa i kultywujace tradycje pojedynków.
18. Swashbuckler ( Szermierz ) - Postacie preferujace zrecznosc i spryt nad brutalna sile podczas walki nie stroniace przy tym od wykorzystywania swych umiejetnosci socjalnych do osiagniecia celu.
19. Hexblade ( Przeklete Ostrze ) - Postacie plynnie wykorzystujace swój naturalny talent magiczny jako narzedzie walki wrecz, potrafiace wplywac na "szczescie" swych przeciwników a takze dosc ograniczony zasób zaklec z zakresu iluzji i uroków.

Awatar użytkownika
Alauna
Posty: 587

Re: Fabularna Sila Postaci - Informacje

Post#3 » 16 lut 2012, 16:25

Bardziej niz mniej magiczne:

1.Abjurant Champion ( Mistrz Oslon ) – postacie, które polaczyly umiejetnosci magiczne i walki bronia, lecz tylko po to by stanowczo ulepszyc swe personalne oslony i mozliwosci w trakcie walki. Wymagany poziom -6 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ).
2.Acolyte of the Skin ( Akolita Skóry ) – najbardziej zdeprawowani posród czarnoksiezników, którzy opanowali magie rytualów zastepowania wlasnej skóry skóra demonów. Klasa dostepna Czarownikom i Czarnoksieznikom. Wymagany poziom -5. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
3.Arachnomancer - arkaniści, którzy skupili się na wykorzystaniu pajęczaków oraz trucizn w swoich popisowych zaklęciach. Trolle czy mroczne krasnoludy z łatwością zaadaptowały moce płynące z tej specjalizacji, stając się władcami śmiercionośnych rojów, jednak każdy zdeterminowany mag może posiąść odpowiednią wiedzę. Klasa dostępna Arkanistom i Zaklinaczom. Wymagany poziom - 5.
4.Arcane Archer ( Mistyczny Lucznik ) – elitarne oddzialy elfickich luczników, który to polaczyli umiejetnosci strzelania z luku z umiejetnosciami magicznymi, dzieki czemu ich strzaly potrafia niesc smiercionosne zaklecia. Wymagany poziom -7.
5.Arcane Trickster ( Mistyczny Lotrzyk ) - polaczenie maga oraz lotrzyka. Prócz sprytu i zwinnosci posluguje sie równiez magia arkaniczna, by jeszcze szybciej i skuteczniej osiagac swe cele. Wymagany poziom – 8.
6.Archmage of Kirin Tor ( Arcymag Kirin Tor ) – najpotezniejsi magowie Dalaranu, którzy opanowali swe moce do budzacego groze poziomu. Wymagany poziom - 13 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ). Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
7.Argent Savant ( Srebrzysty Specjalista ) – postacie, które swe badania nad magia skierowali w strone lepszego wladania efektami czystej arkanicznej mocy. Wymagany poziom -9 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ).
8.Blood Magus ( Mag Krwi ) – nekromanci, którzy miast zglebiac magie smierci poswiecili sie badaniom nad mocami ciala i krwii, tak wlasnych jak i wrogów. Wymagany poziom -5.
9.Cancer Mage ( Mag Rozkladu ) – zle postacie, które swój trening lub magie poswiecily na opanowanie mozliwosci wladania rozmaitymi chorobami. . Wymagany poziom -7.
10.Child of Night (Dziecie Nocy) - użytkownicy magii, którzy czują niezwykłą więź z Planem Cienia. Dzięki zgłębianiu wiedzy na temat tego miejsca, potrafią upodobnić się do natywnych mieszkańców tego miejsca, wyrzekając się stopniowo coraz większej ilości życiowej energii. Klasa dostępna użytkownikom magii z dostępem do czarów ciemności lub opartych na cieniu. Wymagany poziom - 7.
11.Coiled Cabalist (Łuskowy Kabalista) - magowie, których specjalizacją jest kwas i trucizna spotykają się często z niezrozumieniem, rezerwą lub wrogością ze strony innych uczonych. Podejmują wtedy kroki, by jeszcze bardziej wzmocnić potencjał swojej magii, wykształcając jednocześnie techniki obrony przed czarami. Klasa dostępna Arkanistom. Wymagany poziom - 5.
12.Dark Apothecary ( Mroczny Alchemik ) – postacie, które specjalizuja sie w zglebianiu wyzyn dziedziny alchemii, poznaja tajniki sporzadzania zabójczych toksyn oraz poteznych magicznych napojów. Wymagany poziom – 5. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
13.Demonologist ( Demonolog ) – zle postacie, które zglebiaja wiedze o demonach by lepiej je kontrolowac lub skuteczniej z nimi walczyc. Wymagany poziom -6.
14.Dread Witch (Straszliwa Wiedźma) - czarownice manipulujące strachem niczym arkaną, siejąc spustoszenie w umysłach słabszych istot oraz wykorzystując własne przerażenie jako zastrzyk mocy dla posiadanej magii. Ścieżką tą kroczą głównie kobiety, jednak przeszkoleni mężczyźni także mogą posiąść tę moc. Wymagany poziom - 7. Klasa dostępna Arkanistom, Zaklinaczom i Znachorom. (Dostępne tylko 5 poziomów tej klasy.)
15.Effigy Master ( Mistrz Imitacji ) – czarodzieje, którzy do perfekcji opanowali sztuke tworzenia konstruktów do zludzenia przypominajacych zywe istoty. Wymagany poziom -7 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ).
16.Elemental Savant ( Specjalista Zywiolów ) – postacie, które skupiaja sie na calkowitym mistrzostwie we wladaniu magia zywiolów do momentu, w którym sami zaczynaja przypominac istoty zywiolów. Wymagany poziom -5. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
17.Eldritch Knight ( Mistyczny Rycerz ) – postacie, które skupiaja sie zarówno na treningu militarnym jak i magicznym przez co moga wykorzystywac zabójcza kombinacje miecza i magii. Klasa tozsama glównie z wysokimi i krwawymi elfami. Wymagany poziom -6.
18.Enchanter ( Zaklinacz ) – postacie specjalizujace sie w zaklinaniu magicznych przedmiotów, przez co sa ekspertami w ich tworzeniu. Wymagany poziom – 5.
19.Enlightened Fist ( Oswiecona Piesc ) – postacie, które polaczyly swe umiejetnosci walki wrecz ze zdolnosciami rzucania zaklec. Wymagany poziom -6.
20.Exalted Arcanist ( Uswiecony Arkanista ) – czarownicy, którzy uwazaja, ze swe moce otrzymali od samej swiatlosci i ich misja jest czynienie wylacznie dobra. Wymagany poziom -7.
21.Fatespinner ( Manipulator Przeznaczenia ) – postacie, które nauczyly sie poprzez swa magie ksztaltowac swe oraz innych przeznaczenie tak by najbardziej odpowiadalo ich celom. Wymagany poziom -7 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ). Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
22.Force Missile Mage (Mistrz Magicznych Pocisków) - arkaniści, którzy w swoich badaniach skupili się na najprostszej formie ofensywny, czyniąc z niej zabójczą broń przeciwko nawet największym stworzeniom oraz innym, niedoceniającym ich użytkownikom magii. Klasa dostępna Arkanisom i Zaklinaczom. Wymagany poziom - 5. (Dostępne tylko 5 poziomów tej klasy.)
23.Frost Mage ( Mag Zimna ) – postacie, które ponad wszelkie inne dziedziny magiczne wybraly ksztalcenie sie w magii zimna i lodu osiagajac w tej dziedzinie prawdziwe mistrzostwo. Wymagany poziom -5.
24.Geometer ( Geometra ) – postacie, które poswiecily swe badania zglebianiu magii symboli i run oraz zaleznosci miedzy nimi. Wymagany poziom -6 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ).
25.Graven One ( Czciciel Smierci ) – postacie specjalizujace sie w czerpaniu swych mocy wprost od zródla jakim jest sama istota smierci, z czasem sami przestaja tak naprawde zyc, choc nie sa równiez nieumarlymi. Wymagany poziom –5. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
26.Holy Scourge ( Uswiecony Niszczyciel ) – czarodzieje, który zglebiaja magie wywolan aby skuteczniej czynnie walczyc ze wszelkim zlem. Wymagany poziom -5 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ).
27.Ley Walker ( Mistyczny Podróznik ) – postacie specjalizujace sie w bezposrednim wykorzystywaniu potencjalu linii mocy przecinajacych Azeroth, przez co zdolne sa tworzyc rozmaite magiczne efekty, czy to ochronne, czy ofensywne czy lecznicze. Wymagany poziom – 5.
28.Loremaster ( Mistrz Wiedzy ) – najznamienitsi uczeni Azeroth, którzy swe studia magiczne poswiecili jednemu jedynemu celowi – zglebianiu wiedzy samej w sobie. Wymagany poziom -7.
29.Maester ( Maestro ) – gnomi uczeni, którzy z pomoca swej magii sa w stanie tworzyc niesamowite cuda techniki. Klasa dostepna Arkanistom. Wymagany poziom -5 (dostepne tylko 5 poziomów tej klasy).
30.Master of the Unseen Hand ( Mistrz Niewidocznej Dloni ) – postacie, które praktykujac magie skupily sie na niezwyklych wykorzystaniach mocy telekinezy. Wymagany poziom -9 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ).
31.Master Transmogrifist ( Mistrz Transformacji ) – szaleni czarodzieje, którzy opanowali sztuke przemian czesci swych cial na wzór czesci cial innych stworzen, przez co z czasem nabieraja iscie groteskowego wygladu. Wymagany poziom -7.
32.Mindbender ( Lamacz Umyslów ) – postacie, które opanowaly do perfekcji sztuke dominowania i manipulowania slabszych umyslów. Wymagany poziom -5.
33.Mystic Theurge ( Mistyczny Teurg ) – postacie, które zdolaly polaczyc swa wiare z mocami arkanicznymi tworzac rzadko spotykana kombinacje. Wymagany poziom -6.
34.Nightmare Spinner ( Manipulujacy Koszmarem ) – czarodzieje, którzy zeruja na strachu i koszmarach innych potrafiac wydobywac je na wierzch ze straszliwa skutecznoscia. Wymagany poziom -5 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ). Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
35.Knight Phantom (Widmowy Rycerz) - arkaniści, którzy swój magiczny talent łączą z rycerską sztuką walki konnej. Swoje moce skupiają wokół cienistych wierzchowców, potrafiąc samym stać się widmami uzbrojonymi w straszliwe, przenikające pancerze ostrza. Klasa dostępna Arkanistom i Przeklętym Ostrzom. Wymagany poziom - 7.
36.Potion Doc ( Wytwórca Eliksirów ) – kolejny ekspert alchemii, lecz w odróznieniu od pozostalych skupia sie raz na nietypowych efektach jakie mozna zawrzec w napojach a dwa na ich masowej produkcji. Jego wizytówka sa napoje wybuchajace. Wymagany poziom -5.
37.Rage Mage ( Mag Szalu ) – postacie, które wykorzystuja swój bitewny szal by czynic wlasna magie bardziej skuteczna. Wymagany poziom -7.
38.Scarlet Battle Mage ( Szkarlatny Mag Bitewny ) – magowie i czarownicy calkowicie oddani idei Szkarlatnej Krucjaty, którzy specjalizuja sie w poteznych czarach bitewnych w polaczeniu z walka bronia biala. Wymagany poziom – 10. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
39.Sea Witch (Morska Wiedźma) - arkaniści, których moc jest odzwierciedleniem kapryśnej, chaotycznej woli morza. Osławione przez swoje klątwy, morskie wiedźmy wykorzystują swoje umiejętności by kontrolować wiatry, tworzyć niszczycielskie burze i przywoływać straszliwe stworzenia z samego dna. Klasa dostępna Arkanistom i Zaklinaczom. Wymagany poziom - 5.
40.Shadow Adept (Adept Cienia) - Uzytkownicy magii którzy siegneli ku cieniu mocy. Jej odbiciu z planu Cieni - mrocznej, tajemniczej, niebezpiecznej i nieco obcej istotom smiertelnym. Czesc ich mocy czerpie z tego niezwykla sile...jednak Cien niektórych rodzajów magii jest slabszy niz ich naturalne odpowiedniki. Wymagany Poziom 5. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
41.Shadowcrafter (Splatajacy Cienie) - Iluzjonisci skupiajacy sie na jednej z najbardziej niszowych odmian iluzji - cieniu. Wykazuja wieksze zrozumienie dla owej odmiany magii przez co moga korzystac z niej znacznie sprawniej. Wymagany poziom 5.
42.Spellsword ( Miecz Czaru ) – postacie, które opanowaly walke mieczem tylko po to by za jego pomoca razic swa magia wrogów w niszczycielskiej mieszance miecza i magii. Wymagany poziom -6.
43.Techno Mage ( Techniczny Mag ) – postacie specjalizujace sie w niesamowitym polaczeniu magii z technika by tworzyc zaskakujace efekty. Wymagany poziom – 6.
44.True Necromancer ( Prawdziwy Nekromanta ) - Postacie które w pelni oddaly sie sztuce niesmierci - nie tylko umyslem a takze dusza. Lacza w sobie przerazajace mozliwosci doswiadczonego nekromanty wraz ze zdolnosciami kaplanów kultów smierci. Wymagany poziom -5 (dostepne 14 poziomów klasy).
45.Ultimate Magus ( Ostateczny Czarodziej ) – postacie, które polaczyly spontaniczna mozliwosc rzucania czarów z ta plynaca z nauki.. Wymagany poziom -5.
46.Unseen Seer ( Niewidoczny Obserwator ) – postacie, które polaczyly zdolnosc rzucania czarów ze sztuka szpiegowania. Wymagany poziom -6.
47.Warmage ( Mag Bitewny ) – postacie, które wyspecjalizowaly sie w rzucaniu zaklec w ogniu walki, sa zdolne czynic to nie upuszczajac ani miecza ani kija, którymi walcza jednoczesnie.. Wymagany poziom – 6.
48.Warshaper ( Bitewny Zmiennoksztaltny ) – postacie, które swe umiejetnosci zmiany ksztaltu wykorzystuja z ogromna wprawa podczas bitwy by przechylic jej szale na swa korzysc. Wymagany poziom -7 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ).
49.War Weaver (Wojenny Tkacz) - arkaniści, którzy skupili się na wspieraniu sojuszników defensywną magią i wzmacniającymi czarami. Potrafią tkać magię pomiędzy członkami swojego oddziału, maksymalizując efekty przy minimalizacji kosztów, co czyni ich prawdziwymi czarodziejami-strategami. Klasa dostępna Arkanistom. Wymagany poziom - 5. (Dostępne tylko 5 poziomów tej klasy.)
50.Wild Mage ( Dziki Mag ) – nieobliczalni czarodzieje, którzy swa magie poswiecaja wylacznie wypadkowemu losowi. Wymagany poziom -5.

Kolegia bardów:

51.Dawncaller (Zapowiadający Świt) - bardowie prymitywnych społeczności, którzy odpowiedzialni są za nocne czuwanie nad bezpieczeństwem grup myśliwych albo i całych wiosek. Poświęcają rozwój potencjału magicznego na rzecz fizycznego treningu. Klasa dostępna Bardom. Wymagany poziom - 5.
52.Dirgesinger ( Piesniarz Lamentów ) - Bardowie którzy w swej drodze do piekna ulegli fascynacji smiercia. Sa w stanie wzbudzac swa muzyka leki innych istot a nawet sprawic by Ci którzy odeszli powrócili slyszac ich muzyke. Wymagany poziom -5 (dostepne tylko 5 poziomów klasy).
53.Lyric Thaumaturge ( Liryczny Taumaturg ) - Bardowie laczacy potege magi i muzyki w istna wrecz symfonie mocy. Skupiaja sie na badaniu naturalnej harmonii magi osiagajac znacznie lepsze jej zrozumienie niz inni przedstawiciele tej profesji. Wymagany poziom -6.
54.Seeker of the Song ( Poszukiwacz Piesni ) - Bardowie którzy poswiecili sie poszukiwaniu Pierwotnej Muzyki - dzwieków które rozbrzmiewaly echem podczas kreacji rzeczywistosci. Wymagany poziom -10. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
55.Stormsinger (Piewca Burz) - bardowie, którzy uderzając w bębny potrafią zmusić wiatr do posłuszeństwa, wypełniając okolice hukiem i gwizdem. Mało kto jest w stanie dorównać Piewcom Burz w polu, kiedy jednym klaśnięciem potrafią ciskać gromy i sprowadzić nad siebie straszliwą burzę. Klasa dostępna Bardom. Wymagany poziom - 5.
56.Sublime Chord ( Wzniosly Akord ) - Bardowie którzy skupili sie na rozwoju swoich mozliwosci kontrolowania arkany poprzez piesni, osiagajac w tym aspekcie sztuki poziom zaawansowanie siegajacy arcymagom. Klasa dostepna Bardom. Wymagany poziom -10.
57.Virtuoso ( Wirtuoz ) - Postacie skupiajace sie na doskonaleniu swych talentów artystycznych do poziomu wykraczajacego daleko poza granice zwyklych smiertelników.. Wymagany poziom -7.
58.War Chanter (Wojennik) - bardowie wywodzący się ze środowisk militarnych, wprawieni w intonowaniu bitewnych przyśpiewek. Ich instrumenty wytwarzają specyficzną aurę, która mobilizuje żołnierzy do walki, zwiększając ich zdolności manewrowe, kondycję i siłę, nie pozwalając by morale opadły nawet w obliczu porażki. Klasa dostępna Bardom. Wymagany poziom - 5.

Awatar użytkownika
Alauna
Posty: 587

Re: Fabularna Sila Postaci - Informacje

Post#4 » 16 lut 2012, 16:26

Obroncy wiary i tradycji:

1.Anointed Knight ( Namaszczony Rycerz ) – czempioni dobra, którzy zglebili tajniki alchemii by lepiej dopomóc swej misji walki ze zlem. Klasa dostepna Paladynom i Wojownikom. Wymagany poziom 5.
2.Apostle of Peace ( Apostol Pokoju ) – postacie, które w swej wierze wyrzekly sie wszelkiej przemocy i jedyne cóz pragna czynic to sprowadzac pokój gdzie istnieje wojna. Klasa dostepna Paladynom i Kaplanom. Wymagany poziom -7. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
3.Argent Dawn Templar ( Templariusz Srebrzystego Switu ) – postacie calkowicie oddane idei Srebrzystego Switu czyli ostatecznemu pokonaniu Plagi. Klasa dostepna Paladynom, Wojownikom, Kaplanom, Magom, Zwiadowcom. Wymagany poziom – 8. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
4.Church Inquisitor ( Koscielny Inkwizytor ) – postacie, których jedyna zyciowa misja jest odkrywanie korupcji i klamstw posród wiernych swego kosciola i upublicznianie tej wiedzy w celu ukarania bluznierców. Klasa dostepna Paladynom i Kaplanom. Wymagany poziom -4. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
5.Consecrated Harrier ( Poswiecony Lowca ) – postacie, które wykorzystuja swoje umiejetnosci by sledzic i karac zdrajców wobec ich wyznawanej wiary lub kosciola. Klasa dostepna Wojownikom, Zwiadowcom i Lotrom. Wymagany poziom -7. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
6.Contemplative ( Medydant ) – postacie, które poprzez zaawansowane sposoby kontemplacji lepiej rozumieja filozofie, której sluza. Sa wrecz jej czescia. Klasa dostepna Uzdrowicielom. Wymagany poziom -10. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
7.Divine Crusader ( Swiety Krzyzowiec ) – czempioni kosciola i filozofii, których celem jest walka na frontach nie polityki a wiary. Klasa dostepna Wojownikom i Paladynom. Wymagany poziom -7.
8.Divine Oracle ( Swieta Wyrocznia ) – postacie, które zglebiajac moce objawione napotkaly na glosy, które przypisuja swiatlosci, duchom, cieniowi lub jeszcze innej sile; glosy, które objawiaja im wiele tajemnic. Klasa dostepna Uzdrowicielom. Wymagany poziom -5.
9.Entropomancer ( Entropomanta ) – postacie, które moce swej wiary czerpia nie z konkretnej uosobionej filozofii czy dogmatów, a ze swiadomosci istnienia entropii wypelniajacej wszystkie swiaty, której blogoslawienstwa sa w stanie wzywac. Klasa dostepna Uzdrowicielom. Wymagany poziom -7.
10.Evangelist ( Ewangelista ) – postacie, których objawionym celem jest nawracanie niewiernych na sciezki swej wiary i to tylko za pomoca slów. Klasa dostepna Uzdrowicielom i Bardom. Wymagany poziom -7 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ).
11.Exemplar ( Bohater ) – rycerze, którzy na polu walki dokonuja niesamowitych czynów gnani wylacznie swa odwaga i oddaniem, do tego stopnia, ze budza strach w sercu wroga i nadzieje w sercach sojuszników. Klasa dostepna Paladynom i Wojownikom. Wymagany poziom – 5
12.Hexer ( Mistrz Klatw ) – postacie, które opanowaly perfekcyjnie sztuke rzucania klatw, niezwykle groznych klatw. Klasa dostepna jest zlym Kaplanom, Szamanom oraz Znachorom. Wymagany poziom – 5. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
13.High Divinist ( Wysoki Kaplan ) – kaplani, którzy opanowali wyzyny magii objawionej, prawdziwie zaslugujacy na tytul arcykaplanów. Wymagany poziom 13 ( klasa obejmuje tylko 5 poziomów ). Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
14.Holy Liberator ( Swiety Wyzwoliciel ) – postacie, których jedynym celem w zyciu jest walka z wszelka napotkana tyrania. Klasa dostepna Wojownikom i Lotrom. Wymagany poziom -5.
15.Knight of the Chalice (Rycerz Kielicha) - wojownicy i rycerze którzy poświęcili swoje życie zwalczaniu demonów i innych przesiąkniętych złem przybyszów. Klasa dostępna paladynom i wojownikom. Wymagany poziom - 8
16.Ollam ( Nauczyciel w Wierze ) – krasnoludzcy kaplani, którzy oddali sie gloszeniu prawd objawionych oraz nauczaniu swego ludu, przez co ich slowo potrafi podniesc niejedno morale. Klasa dostepna Kaplanom. Wymagany poziom -7 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ).
17.Pyremaster ( Mistrz Ognia ) – kaplani, którzy ufaja, iz spalenie ciala zabitego jest odpowiednim koncem dla jego istnienia, przez co zglebili mistyczna wiez z tym elementem. Potrafia przywolywac ogien a nawet rozmawiac z prochami spalonych istot w celu znalezienia odpowiedzi. Wymagany poziom – 5.
18.Sacred Exorcist ( Swiety Egzorcysta ) – postacie, które zglebiaja i rozwijaja specjalne moce w celu walki ze zlem zagrazajacym jazni i duszom smiertelnych. Klasa dostepna Paladynom i Kaplanom. Wymagany poziom -7. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
19.Sacred Fist ( Swieta Piesc ) – postacie, które sluzac danej filozofii poczely zglebiac równiez sztuke walki wrecz podobna do mnisiej. Klasa dostepna Paladynom i Kaplanom. Wymagany poziom -6.
20.Scarlet Crusader ( Szkarlatny Krzyzowiec ) – postacie oddane calkowicie ideologia Szkarlatnej Krucjacie i bezpardonowej walce z Plaga i jej agentami. Klasa dostepna Zwiadowcom, Paladynom i Wojownikom. Wymagany poziom – 5. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
21.Scarlet Inquisitor ( Szkarlatny Inkwizytor ) – kaplani, którzy sa calkowicie oddani idei Szkarlatnej Krucjaty. Swe moce wykorzystuja by torturowac tak zywych jak i juz martwych wiezniów nie pozwalajac im jednoczesnie umrzec. Wymagany poziom – 7. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
22.Shadow Hunter ( Lowca Cieni ) - postacie specjalizujace sie w czerpaniu mocy od Loa czy to po to by leczyc czy by kogos obdarzyc klatwa. Dzieki swej wiezi sa w stanie znacznie zwiekszac swoje umiejetnosci bojowe. Klasa dostepna Mistrzom Run, Wojownikom, Barbarzyncom i Szamanom. Wymagany poziom – 7. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
23.Spirit Champion ( Czempion Duchów ) – szamani, którzy dokladnie zglebiaja swa wiez z duchami, dzieki czemu sa ja w stanie wykorzystac by stanowczo zwiekszyc swe umiejetnosci bojowe. Wymagany poziom – 5.
24.Spirit Walker ( Wedrujacy z Duchami ) – postacie posiadajace zadziwiajaca wiez z duchami przodków, od których to potrafia czerpac wiedze i pomoc. Klasa dostepna Szamanom oraz Znachorom. Wymagany poziom – 5.
25.Ur-Priest ( Ur-Kaplan ) – postacie, które nie wyznajac zadnej filozofii czy wiary nauczyly sie i tak pozyskiwac moce z nich plynace dla swych wlasnych egoistycznych celów. Klasa dostepna wszystkim klasom prócz Paladynów i Uzdrowicieli. Wymagany poziom -6. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
26.Warpriest ( Wojenny Kaplan ) – postacie, które swe objawione moce wola wykorzystywac nie na tylach wojen a na samej jej froncie walczac w pierwszych szeregach oddzialów i nie stroniac od walki wrecz. Czesta klasa u krasnoludów. Klasa dostepna Kaplanom. Wymagany poziom -7.
27.Void Disciple ( Uczen Pustki ) – postacie, które swe moce czerpia nie z wiary w filozofie lub byt a z pustki stanowiacej zródlo wszystkiego. Klasa dostepna Czarownikom, Uzdrowicielom i Arkanistom. Wymagany poziom -7 ( dostepne 13 poziomów tej klasy ).
28.Sacred Prostitute ( Swieta Kurtyzana ) - Postac kanalizujaca moce kaplanskie poprzez seks i doznania erotyczne. Klasa dostepna kobietom (tylko na milosc boska, nie taurenkom). Wymagany poziom 6.

Awatar użytkownika
Alauna
Posty: 587

Re: Fabularna Sila Postaci - Informacje

Post#5 » 16 lut 2012, 16:28

Wladcy Dziczy:

1.Abolisher (Niszczyciel Anomalii) - postacie, które z dedykacją polują na abominację i wynaturzenia, które wyniszczają naturalne środowisko w celu zaspokojenia swoich potwornych zachcianek. Druidzi i łowcy to najczęstsi przeciwnicy wynaturzeń działających wbrew naturalnemu porządkowi, jednak do walki z nimi może stanąć każdy odczuwający więź z naturą. Klasa dostępna Druidom i Łowcom. Wymagany poziom - 5.
2.Animal Lord ( Pan Zwierzat ) – postacie, dla których ich humanoidalna forma jawi sie tylko bledem wynikajacym z urodzenia. O wiele bardziej preferuja istnienie posród wybranych rodzajów zwierzat. Klasa dostepna lowcom i Druidom. Wymagany poziom -7.
3.Arcane Hierophant ( Hierofanta Arkany ) - Postacie specjalizujace sie w laczeniu pozornie wykluczajacych sie odmian magii - Druidyzmu i Arkanicznej. Klasa wystepujaca najczesciej wsród Botanistów Krwawych i Wysokich Elfów. Wymagany poziom -7. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
4.Beast Heart Adept (Adept Serca Bestii) - awanturnicy, którzy w trakcie swoich podróży nauczyli się jak cenna jest umiejętność współpracy oraz jak przebiegłe potrafią być bestie, z którymi przyszło im się mierzyć. Zdecydowani połączyć te dwie umiejętności, Ci wyjątkowi treserzy powiększają swoją menażerię o coraz to potężniejsze okazy. Klasa dostępna Barbarzyńcom, Łowcom i Zwiadowcom. Wymagany poziom - 5.
5.Beastmaster ( Pan Bestii ) – postacie specjalizujace sie w technikach kontroli i tresury rozmaitych bestii. Klasa dostepna glównie Lowcom. Wymagany poziom – 5.
6.Bear Warrior ( Wojownik Niedzwiedzia ) – postacie, które czcza i praktykuja dziedzictwo dwóch wielkich niedzwiedzi, przez co sa zdolne przybrac w walce forme tego stworzenia. Klasa dostepna Barbarzyncom. Wymagany poziom -7.
7.Blighter ( Skaziciel ) – zli druidzi, którzy postanowili odwrócic sie od natury i miast sluzyc równowadze stac sie panami zniszczenia. Klasa dostepna bylym Druidom i Druidom Koszmaru. Wymagany poziom -7. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
8.Cavestalker (Jaskiniowy Łowca) - tropiciele, którzy zamiast polować pod otwartym niebem wybrali żywot w ciasnych, wilgotnych jaskiniach. Dzięki swojemu doświadczeniu potrafią pokonywać sieci tuneli i jaskiń w mgnieniu oka, pozostając przy tym niewidocznym dla oka. Klasa dostępna Druidom, Łowcom i Zwiadowcom. Wymagany poziom - 5.
9.Leviathan Hunter (Łowca Olbrzymów) - tropiciele, którzy nie zadowalają się małą zdobyczą i mierzą wysoko. Polują wyłącznie na największe bestie, oczyszczając okolice miast z zagrażającym im wynaturzeń - swoje trofea oprawiają i noszą z dumą, czerpiąc z nich niezbędną dla zawodu pewność siebie. Klasa dostępna Łowcom. Wymagany poziom - 5. (Dostępne tylko 5 poziomów tej klasy.)
10.Master of Many Forms ( Mistrz Wielu Form ) – druidzi, którzy opanowali do tego stopnia sztuke przemian w rozmaite zwierzeta, ze nie sa juz w stanie obiektywnie stwierdzic, która z ich form jest prawdziwa. Klasa dostepna Druidom. Wymagany poziom -6.
11.Nature’s Warrior ( Wojownik Natury ) – postacie, które poprzez swe oddanie naturze czuja sie jej bezposrednimi obroncami przeciwko zakusom tych, którzy pragna nature niszczyc. Klasa dostepna Szamanom, Druidom i Barbarzyncom. Wymagany poziom -6 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ).
12.Plagueshifter ( Kontrolujacy Plage ) – druidzi, którzy opanowali zdolnosc odwracania efektów jakie Plaga wywarla na wielkich polaciach lasu Lordaeronu oraz ich dzikich mieszkancach. Na potrzeby swej misji sa odporni nawet na najbardziej zjadliwe trucizny i choroby a ich moce ukierunkowane ku leczeniu efektów Plagi. Wymagany poziom – 5.
13.Primal ( Pierwotny ) – postacie, który w walce lacza sa swiadomosc z chaotycznymi i wscieklymi duchami natury, calkowicie zatapiajac sie w swym szale oraz zyskujac niezwykla sile i wytrzymalosc. Klasa dostepna Barbarzyncom i Szamanom. Wymagany poziom – 6.
14.Primeval (Pierwotny) - odludkowie, którzy zanurzyli się w historii dziejów, znajdując sposób powrotu do formy z czasów, kiedy świat nie był skażony trudami cywilizacji - kiedy potężne bestie przemierzały świat zaraz obok szlachetnych, dzikich przodków. Klasa dostępna Barbarzyńcom, Druidom, Łowcom i Runmistrzom. Wymagany poziom - 7.
15.Savagekin ( Nieujarzmiony ) – druidzi, którzy wytworzyli potezna wiez z jednym aspektem natury, mianowicie ze zwierzetami. Wola spedzac swój czas wedrujac w zwierzecych postaciach posród normalnych zwierzat i wykorzystujac swe druidyczne moce by zwiekszyc znaczaco bitewne zdolnosci. Wymagany poziom – 6.
16.Stormcaster (Ciskający Gromy) - użytkownicy magii, dla których nie ma przyjemniejszego dźwięku niż pomruk burzy i trzask uderzającej błyskawicy. Specjaliści w miotaniu piorunami i kontrolowania wiatrów, którzy na polu walki sieją chaos, stając się uosobieniem sztormu. Klasa dostępna Arkanistom, Druidom i Szamanom. Wymagany poziom - 5.
17.Stormlord (Władca Burz) - użytkownicy magii objawionej, których patronami są chaotyczne i nieprzewidywalne duchy burz. Ci narwani, szukający wrażeń - a jednocześnie uduchowieni - awanturnicy ciskają włóczniami niczym piorunami, naśladując mieszkających wśród ciemnych chmur, kapryśnych patronów pogody. Klasa dostępna Druidom i Szamanom. Wymagany poziom - 5.
18.Subversive ( Dywersant ) – kolejny obronca natury, rózni sie tym, iz polega na sztuce sabotazu, zamachów i taktycznych odwrotów, co czyni go wyjatkowo niebezpiecznym, zwazywszy szczególnie na jego znajomosc dziczy. Klasa dostepna Lowcom i Zwiadowcom. Wymagany poziom – 5.
19.Wilderness Stalker ( Skryty w Dziczy ) – postacie, które opanowaly do perfekcji zdolnosc niepostrzezonego poruszania sie w dziczy tylko w jednym celu – dopasc swa ofiare. Klasa dostepna Zwiadowcom, Barbarzyncom, Szamanom, Druidom i Lowcom. Wymagany poziom - 7.
20.Vermin Lord ( Pan Robactwa ) – zli druidzi, którzy poprzez rytualy osiagneli mozliwosc posiadania poteznej wladzy nad wszelkim robactwem. Klasa dostepna Druidom. Wymagany poziom -7.
21.Horizon Walker ( Przemierzajacy Horyzont ) - Postacie poswiecajace swój zywot na dokladnym poznawaniu wszelakich krain geograficznych i sposobach przetrwania w nich. Klasa dostepna Lowcom, Zwiadowcom, Barbarzyncom oraz Lotrom. Wymagany poziom -5.
22.Swanmay ( Rusalka ) - kobiety stanowiace uosobienie wdzieku, piekna i sily przyrody. Strazniczki dzikich i pierwotnych terenów, bardzo zwiazane ze Szmaragdowym Snem, który z czasem staje sie ich domena. Klasa dostepna wylacznie postaciom kobiecym posiadajacym poziomy w klasie Druida, Zwiadowcy lub Lowcy. Wymagany poziom -5.
23.Verdant Lord ( Zieleniejacy Lord ) - Postacie bedace obroncami przyrody, którzy w swoich poszukiwaniach globalnego zrozumienia tajemnic natury, skupili sie zwlaszcza na roslinach. Wymagany poziom -5. Postac musi spelniac okreslone wymagania fabularne.
24.Wavekeeper (Opiekun Fal) - wsłuchani w mowę duchów natury szamani i druidzi, którzy związali się z żywiołem wody. Stając się opiekunami zbiorników wodnych, nauczyli się kontrolować fale, by uczynić z nich efektywną broń przeciw tym, którzy pragną zagrozić chronionym przez nich terenom. Klasa dostępna Druidom i Szamanom. Wymagany poziom - 5.
25.Wildrunner ( Przemierzajacy Dzicz ) - postacie które poswiecily sie glebszemu zrozumieniu pierwotnych instynktów zakorzenionych w kazdej z ras rozumnych i wyostrzeniu ich. Klasa dostepna Lowcom, Zwiadowcom, Barbarzyncom, Lotrom i Druidom. Wymagany poziom -5.

Awatar użytkownika
Alauna
Posty: 587

Re: Fabularna Sila Postaci - Informacje

Post#6 » 16 lut 2012, 16:32

Lotrowie wszelacy :

1.Assasin ( Zabójca ) – postacie, które opanowaly skuteczne metody skrytobójczej eliminacji wrogów, bazuja na sprycie, zwinnosci, precyzji, szybkosci i cichym poruszaniu sie. Klasa dostepna glównie Lotrom oraz Zwiadowcom. Wymagany poziom - 5. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
2.Buccaneer ( Korsarz ) – postacie specjalizujace sie w zegludze oraz wszelakich bitwach morskich, najczesciej piraci. Klasa dostepna Wojownikom i Lotrom. Wymagany poziom – 6.
3.Cloaked Dancer (Zamaskowany Tancerz) - uzdolnieni tancerze, którzy swoimi ruchami oczarowują zarówno widownie i przeciwników na polu walki. Poruszając się z gracją, wzbudzają w oponentach niepokój i strach, by wyprowadzać niezwykle skuteczne ciosu z zaskoczenia. Klasa dostępna Bardom, Łotrom i Szermierzom. Wymagany poziom - 7. (Dostępne tylko 5 poziomów tej klasy.)
4.Darkrunner (Mroczny Szabrownik) - poszukiwacze przygód zapuszczający się w głębokie tunele i zniszczone ruiny w poszukiwaniu skarbów, które pozostały po mniej roztropnych niż oni. Wyposażeni w odpowiednie narzędzia oraz zdolności potrafią wyjść cało z niejednej opresji czekającej za kolejnym zakrętem podziemi. Klasa dostępna Łotrom i Zwiadowcom.
5.Defias Renegade ( Renegat Bractwa Defias ) – postacie, które podazyly za ideologia Defias stajac sie czlonkami tej zbójeckiej organizacji. Rozwijaja nieczyste metody walki, umiejetnosci infiltracji, sabotazu i klamstwa. Klasa dostepna Wojownikom i Lotrom. Wymagany poziom – 6. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
6.Dread Commando (Komandos) - wyćwiczeni poszukiwacze przygód, którzy potrafią nie tylko koordynować działania swoich towarzyszy, ale samemu stawić czoła wyzwaniom. Będąc mistrzami lekkich pancerzy i ukradkowych ataków, poruszają się zwinnie po polu bitwy, wykorzystując je by zyskać przewagę. Wymagany poziom - 5. (Dostępne tylko 5 poziomów tej klasy.)
7.Dread Pirate ( Zlowieszczy Pirat ) – postacie, które z bycia piratem uczynily swój styl zycia i niejednokrotnie zbily nad tym majatek. Klasa dostepna Lotrom. Wymagany poziom -5. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
8.Infiltrator ( Infiltrator ) – postacie, które bazuja na sztuce oszustwa, przebierania, aktorstwa i sprytu. To niezwykle skuteczni szpiedzy, czesto agenci rozmaitych wywiadów i organizacji. Klasa dostepna glównie Lotrom. Wymagany poziom – 5.
9.Invisible Blade ( Niewidzialne Ostrze ) – postacie, które opanowaly do perfekcji sztuke walki dwoma sztyletami czyniac owa nad wyraz smiercionosna. Klasa dostepna Wojownikom, Lotrom i Zwiadowcom. Wymagany poziom -5 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ).
10.Lightslayer ( Niszczyciel Swiatlosci ) – uczniowie Kosciola Zapomnianego Cienia, którzy caly swój spryt, nienawisc oraz zrecznosc wykorzystuja by zabijac zwolenników i slugi Swiatlosci. Niezwykle niebezpiecznie skrytobójcy korzystajacy z mocy cienia. Klasa dostepna Lotrom oraz Zwiadowcom. Wymagany poziom – 5. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
11.Mountebank (Hochsztapler) - oszuści, którzy planują i wykonują przekręty na wielką skalę. Mistrzowie blefu i zwodzenia prostych umysłów, którzy z pomocą swoich alter ego omamiają strażników, by zaraz magicznymi krokami znaleźć się za ich plecami. Klasa dostępna Bardom, Łotrom i Szermierzom. Wymagany poziom - 5.
12.Scorpion Heritor (Pustynny Dziedzic) - straszliwi, dzicy zabójcy, w których użądlenie skorpiona przebudziło pierwotną siłę. Zamiast wyzbyć się wytworzonych instynktów, postanowili wykorzystać je w swoich atakach, ucząc się przemieniać w skorpiony, a ostatecznie wytwarzając własny, magiczny ogon zakończony śmiercionośnym żądłem. Klasa dostępna Druidom, Łotrom i Zwiadowcom. Wymagany poziom - 5.
13.Shadowblade (Cieniste Ostrze) - zwinni łotrowie i zabójcy, którzy odkrywają możliwość poszerzenia repertuaru swoich umiejętności poprzez związanie się z nieprzeniknionym cieniem. Dzięki temu ich uderzenia są niespodziewane i śmiertelne, czyniąc z nich przerażających widmowych skrytobójców. Klasa dostępna Łotrom i Przeklętym Ostrzom. Wymagany poziom - 5.
14.Shadowdancer ( Tancerz Cieni ) - postacie, które opanowaly supernaturalna lacznosc z istota samego cienia, a dzieki czemu zdolne na powolywanie sie na jego ochrone lub wsparcie tak w walce lub ucieczce jak i podrózy. Kasa dostepna Lotrom. Wymagany poziom – 7. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
15.Slime Lord (Władca Szlamu) - obrzydliwi i zdegenerowani łotrowie, którzy najczęściej pochodzą z marginesu społecznego. Gotowi poświęcić własne ciała, by osiągnąć swoje plugawe cele, eksperymentując z chemikaliami, które ostatecznie deformują ich i nadają pseudomagicznych zdolności. Klasa dostępna Łotrom i Zwiadowcom. Wymagany poziom - 7. Postać musi spełnić odpowiednie wymagania fabularne.
16.Streetfighter ( Uliczny Wojownik ) – postacie, których niecodziennym hobby jest nic innego jak uliczne pojedynki oraz burdy i sa w tym niezlymi specjalistami. Klasa dostepna Lotrom i Wojownikom. Wymagany poziom -7 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ).
17.Thief Acrobat ( Zlodziej Akrobata ) – jak sama nazwa wskazuje, postacie, które opanowaly sztuke powietrznej akrobacji, niezwykle pomocna w rozmaitych rabunkach. Klasa dostepna Lotrom. Wymagany poziom -5 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ).
18.Trapsmith (Pułapkotwórca) - eksperci w rozbrajaniu pułapek, którzy cieszą się ogromnym szczęściem gdy przychodzi im się mierzyć z niebezpiecznymi mechanizmami. Potrafią również zmontować na szybko własną pułapkę, wspomagając się przy tym niewielkim repertuarem czarów. Klasa dostępna Łotrom i Zwiadowcom. Wymagany poziom - 5. (Dostępne tylko 5 poziomów tej klasy.)

Awatar użytkownika
Alauna
Posty: 587

Re: Fabularna Sila Postaci - Informacje

Post#7 » 16 lut 2012, 16:33

Wojownicy i inni walczacy wrecz :

1.Battlesmith (Waleczny Kowal) - eksperci, którzy swoje wyroby - broń i pancerze - wykuwają z wprawą i oddaniem sprawie, nie bojąc się podejmować walki także poza rozgrzaną kuźnią. Wyposażeni we własnoręcznie stworzone młoty i pancerze, wykazują swoje zahartowanie na polu walki. Klasa dostępna Ekspertom (Kowal/Płatnerz) oraz Wojownikom. Wymagany poziom - 5. (Dostępne tylko 5 poziomów tej klasy.)
2.Berserker ( Berserker ) – postacie specjalizujace sie w calkowitym oddaniu bitewnemu szalowi, co sprawia, iz staja sie niemal niepowstrzymanymi bitewnymi monstrami. Klasa dostepna Barbarzyncom. Wymagany poziom - 7.
3.Blackguard (Czarny Rycerz) - antypaladyni, którzy walcza w imie demonicznych panów i wszystkiego co zle. Klasa dostepna glównie zlym Ex-paladynom, Rycerzom, Wojownikom. Wymagany poziom 6.
4.Brewmaster ( Mistrz Trunków ) – postacie, które opanowaly tajniki sporzadzania specjalnych alkoholi, które oprócz upijania ich cial daja im takze dosc zagadkowe wyostrzenie zmyslów i odruchów, sprawiajac, ze staja sie jedynie grozniejszymi przeciwnikami w walce. Klasa dostepna Wojownikom, Barbarzyncom oraz Lotrom. Wymagany poziom – 5.
5.Bone Crusher ( Lamacz Kosci ) – postacie, które wyspecjalizowaly sie w walce za pomoca wlasnego ciala. Dzieki swym niezwykle umiesnionym cialom i nadzwyczajnej sile sa w stanie uzywac swych glów niczym lamiacych zebra taranów a piesci niczym bulaw. Klasa dostepna Mistrzom Run, Wojownikom i Barbarzyncom. Wymagany poziom – 7.
6.Cavalier (Kawalerzysta) - rycerze, którzy z grzbietów swoich wierzchowców potrafią wyrządzić dewastujące szkody w nieprzygotowanych szeregach wroga, specjalizując się w używaniu kopii. Nie zapominają przy tym o należnej kawalerzyście aparycji, kierując się własnym, silnym kodeksem. Klasa dostępna Paladynom, Rycerzom i Wojownikom. Wymagany poziom - 8.
7.Cloud Anchorite ( Podniebny Pustelnik ) – postacie, które poddaly sie morderczym treningom sztuk walki wysoko w górach posród sniegu by zahartowac swe ciala na sposoby niespotykane nigdzie indziej. Klasa dostepna Mnichom. Wymagany poziom -7.
8.Commander ( Dowódca ) - postacie potrafiace doskonale i skutecznie dowodzic oddzialami podczas bitew, wrecz do tego stworzone. Klasa dostepna Wojownikom, Barbarzyncom oraz Paladynom. Wymagany poziom – 6.
9.Dark Ranger ( Mroczny Lowca ) – nieumarli, którzy wyspecjalizowali sie w wykorzystywaniu swej zrecznosci, sprytu oraz zabójczych umiejetnosci w strzelaniu z luku wspartych dodatkowo magia cienia by siac spustoszenie w szeregach wrogów pozostajacy niezauwazonymi. Klasa dostepna Zwiadowcom, Wojownikom oraz Lotrom. Wymagany poziom – 5.
10.Deadgrim - wojownicy przepełnieni wiarą w słuszność swojej misji, czyli polowania na nieumarłych. Oddają swoje dusze na rzecz fanatycznej krucjaty przeciw śmierci, przybierając obrzydliwą powłokę swoich wrogów, by móc infiltrować leża potężniejszych stworów. Klasa dostępna Kapłanów i Paladynów. Wymagany poziom - 5. (Dostępne tylko 5 poziomów tej klasy.)
11.Dead Shot ( Smiercionosny Strzelec ) – postacie, które wyspecjalizowaly sie w sztuce skrytobójstwa na odleglosc, z niesamowita precyzja wykorzystuja swe luki, umiejetnosci kamuflazu oraz zrecznosc. Klasa dostepna Wojownikom, Lowcom oraz Zwiadowcom. Wymagany poziom - 5.
12.Death Knight ( Rycerz Smierci ) – postacie wyszkolone zarówno w walce z wykorzystaniem rozmaitych mrocznych energii jak i w dowództwie nad nieumartymi oddzialami. Klasa dostepna glównie Wojownikom, Barbarzyncom, Lotrom, Paladynom. Wymagany poziom – 7. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
13.Dervish ( Derwisz ) – postacie, które polaczyly umiejetnosc walki z pozoru niegroznym egzotycznym tancem, dzieki czemu staly sie doprawdy nieprzewidywalnymi szermierzami. Klasa dostepna Wojownikom i Lotrom. Wymagany poziom -6.
14.Doomlord (Piekielny Niszczyciel) - wojownicy oddani całkowitemu zniszczeniu, dla których nie liczą się łupy czy zaszczyty. Jedyne czego pragną to uczestnictwo w nieprzerwanym kręgu destrukcji. Żadna tarcza, zbroja ani budynek nie stanie na przeszkodzie jednemu z nich. Klasa dostępna Barbarzyńcom, Przeklętym Ostrzom i Wojownikom. Wymagany poziom - 7.
15.Drunken Master ( Pijany Mistrz ) – postacie, które trening sztuk walki polaczyly z piciem mocnych trunków, które pozwalaja im stworzyc im niecodzienne widowisko wobec koniecznosci walki. Klasa dostepna Mnichom. Wymagany poziom -6.
16.Duelist ( Fechtmistrz ) – postacie bedace mistrzami pojedynków, zdolne osiagac niezwykle rezultaty bazujac na pozerstwie, finezji oraz niebywalej zrecznosci w walce. Prawdziwi mistrzowie wladania biala bronia. Klasa dostepna Wojownikom oraz Lotrom. Wymagany poziom – 7.
17.Dwarven Avatar ( Krasnoludzki Awatar ) – postacie, które skupily sie na lepszym zrozumieniu dziedzictwa swych przodków Ziemian ( Earthen ), a co za tym idzie dziela Tytanów. Dzieki temu zwiekszaja swe umiejetnosci bojowe i hardosc wlasnych cial potrafiac zamieniac je nawet co jakis czas w kamien. Klasa dostepna krasnoludzkim Mistrzom Run, Wojownikom i Paladynom. Wymagany poziom - 5 ( zamiana w kamien dostepna na 10 poziomie tejze klasy prestizowej, dostepna raz dziennie na kilka minut ). Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
18.Dwarven Defender ( Krasnoludzki Obronca ) – elitarne oddzialy krasnoludzkich wojowników, którzy swe szkolenie poswiecili wypracowaniu sztuki prawdziwej niezlomnosci na polu bitwy. Klasa dostepna Wojownikom. Wymagany poziom -7.
19.Dwarven Prospector ( Krasnoludzki Badacz ) – postacie, które rozwinely umiejetnosc radzenia sobie w niemal kazdej niebezpiecznej sytuacji jaka zapewnic moze poszukiwanie zlóz i artefaktów minionych czasów. Klasa dostepna Lotrom, Zwiadowcom i Wojownikom. Wymagany poziom – 5.
20.Elven Ranger ( Elficki Lowca ) – postacie specjalizujace sie w zdolnosci poslugiwania sie lukiem posród dziczy. Klasa dostepna glównie Zwiadowcom i Lowcom, jak nazwa wskazuje elfów. Wymagany poziom - 5.
21.Gladiator ( Gladiator ) – postacie, które specjalizuja sie w walce bezposredniej korzystajac niemal z kazdej broni z zabójcza skutecznoscia. Klasa dostepna glównie Wojownikom i Barbarzyncom. Wymagany poziom – 5.
22.Gray Guard (Szary Strażnik) - honorowi wojownicy, którzy nie wahają się złamać swoich przyrzeczeń w sprawie dobra. Dopuszczając się grzechów w imię większej sprawy, gotowi są przyjąć na siebie każdą karę i pokutę z tym związaną, nie unikając nigdy konsekwencji swoich czynów. Klasa dostępna Paladynom. Wymagany poziom - 5.
23.Gunman ( Rusznikarz ) – zolnierze wyspecjalizowani w walce za pomoca broni palnej, nie rozstajacy sie ze swoja wlasna, a za jej pomoca zdolni szybko przechylic szale zwyciestwa na ich korzysc. Klasa dostepna Wojownikom i Wynalazcom. Wymagany poziom – 5.
24.Hospitaler (Szpitalnik) - oddani ubóstwu i obronie tych w potrzebie, Ci rycerze oraz paladyni przemierzają pola bitew na oddanych wierzchowcach, docierając do umierających w mgnieniu oka. Nie zapominają przy tym o treningach, które pozwalają im stać się tarczą dla rannych kompanów. Klasa dostępna Paladynom i Rycerzom. Wymagany poziom - 5.
25.Hunter of the Dead ( Lowca Umarlych ) – postacie, których jedynym zyciowym celem jest polowanie na i eliminowanie nieumartych w imie dobra. Klasa dostepna Paladynom i Kaplanom. Wymagany poziom -6.
26.Justiciar ( Sprawiedliwy ) – postacie, których celem i ideologia jest obrona miejscowego prawa, niezaleznie od tego jakie jest. Klasa dostepna Lowcom, Zwiadowcom, Paladynom i Wojownikom. Wymagany poziom -7.
27.Kensai ( Kensai ) – postacie, które wyznaja ideologie jakoby wojownik mial stanowic jednosc ze swa bronia w wiernej sluzbie swemu lordowi i wyjatkowo skutecznie wprowadzaja ja w zycie. Klasa dostepna Wojownikom i Paladynom. Wymagany poziom -7. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
28.Knight Protector ( Rycerz Obronca ) – postacie, które holduja idealom rycerskosci i obrony slabszych oraz ucisnionych, poprzez odpowiedni trening czyniac to lepiej. Klasa dostepna Wojownikom i Paladynom. Wymagany poziom -6.
29.Lasher ( Biczownik ) - wojownicy specjalizujacy sie w walce przy pomocy bicza, z czego uczynili niemal sztuke. Klasa dostepna glównie Lotrom i Wojownikom. Wymagany poziom -6.
30.Master Thrower ( Mistrz Rzucania ) – postacie, które opanowaly zdolnosc walki za pomoca broni rzucanych do niezwyklego stopnia. Klasa dostepna postaciom Lotrom, Zwiadowcom i Wojownikom. Wymagany poziom -5 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ).
31.Marksman ( Strzelec ) – postacie, które wyszkolily sie w znacznie precyzyjniejszym i szybszym uzywaniu broni palnej w walce z dystansu. Klasa dostepna wojownikom, lowcom, zwiadowcom, Wynalazcom i lotrom. Wymagany poziom - 5.
32.Mountain King ( Król Gór ) – najznamienitsi krasnoludzcy wojownicy, prawdziwie straszliwi w bitwie, koszmar niemal kazdego krasnoludzkiego wroga. Dzieki stosownemu zglebieniu mistycznej iskry Tytanów obecnej w kazdym krasnoludzie sa w stanie przywolywac magiczne mloty i ciskac nimi, a takze zamieniac swe cialo w twardy kamien. Klasa dostepna Wojownikom oraz Paladynom. Wymagany poziom - 5 ( zamiana w kamien na 10 poziomie klasy, trwa kilkanascie minut ). Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
34.Mounted Warrior ( Jezdziec ) – postacie wyszkolone w walce na grzbiecie swego wierzchowca ( czy to wilk, czy tygrys czy kon ). Niezwykle skuteczne jako kawaleria. Klasa dostepna glównie Wojownikom, Paladynom, Barbarzyncom i Lowcom. Wymagany poziom - 5.
35.Occult Slayer ( Mistyczny Zabójca ) – postacie, które za zyciowy cel uznaly polowanie na i zabijanie smiertelników poslugujacych sie magia, czy to mistyczna czy objawiona. Klasa dostepna Wojownikom, Lowcom, Zwiadowcom, Barbarzyncom, Mnichom i Paladynom. Wymagany poziom -5 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ). Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
36.Reaping Mauler ( Okaleczyciel ) – postacie, które swe rece traktuja jako bronie, lecz miast jakichkolwiek sztuk walki uzywaja swych zapasów i umiejetnosci walki w zwarciu by zdominowac i doslownie zlamac przeciwnika. Klasa dostepna Barbarzyncom, Lotrom, Wojownikom i Mnichom. Wymagany poziom -7.
37.Sister of Steel ( Siostra Stali ) – kobiety, które poprzez zrozumienie swej wlasnej natury oraz pochodzenia potrafia podczas walki zamienic na pewien czas swe cialo w stal. Klasa dostepna wojowniczkom rasy ludzkiej, krasnoludzkiej i gnomiej. Wymagany poziom - 5 ( zamiana w stal dostepna na 10 poziomie tej klasy ). Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
38.Spellbreaker ( Niszczyciel Czarów ) - postacie, których domena jest niszczenie efektów zaklec przeciwnika, a takze pewna odpornosc na sama istote magii. Klasa dostepna Mistrzom Run, Wojownikom, Paladynom, Barbarzyncom oraz Lotrom. Wymagany poziom - 6. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
39.Stonelord ( Pan Kamienia ) – krasnoludy, który wykazuja wieksza lacznosc ze swym dziedzictwem niz reszta ich ludu, co osiagaja poprzez nieustanny trening walki. Klasa dostepna Wojownikom i Paladynom krasnoludzkiej rasy. Wymagany poziom -5. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
40.Tattooed Monk ( Wytatuowany Mnich ) – mnisi, którzy pokryli swe ciala wieloma tatuazami przechowywujacymi niecodzienne moce. Wymagany poziom -5.
41.Techslayer ( Niszczyciel Techniki ) – postacie, które aktywnie dzialaja przeciw zlemu wykorzystaniu szeroko pojetej techniki. Wykorzystuja swe wlasne zdolnosci by ja niszczyc. Klasa dostepna Druidom, Szamanom i Lowcom. Wymagany poziom – 5.
42.Tempest ( Burzliwy ) – postacie, które sztuke walki dwoma broniami opanowaly do takiej perfekcji, ze kiedy sie poruszaja walczac tworza wrecz zamazany obraz. Klasa dostepna Lowcom, Lotrom i Wojownikom. Wymagany poziom -6 ( dostepne tylko 5 poziomów tej klasy ).
43.Warden ( Straznik ) – postacie wytrenowane perfekcyjnie w sztuce walki, skradania sie i finezji, doskonali szermierze znajacy wiele niezwykle skutecznych technik. Klasa dostepna Wojownikom, Lowcom oraz Zwiadowcom Nocnych Elfów. Wymagany poziom - 5. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
44.Warrior of Darkness ( Wojownik Ciemnosci ) – czempioni zla, którzy zglebili tajniki alchemii by lepiej dopomóc swej misji walki z dobrem. Klasa dostepna Wojownikom i Barbarzyncom. Wymagany poziom -6. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
45.Windwarrior( Podniebny Wojownik ) – postacie, które wyspecjalizowaly sie w powietrznej bitwie na swych latajacych wierzchowcach oraz szarzach z powietrza. Klasa dostepna Wojownikom, Lowcom oraz Paladynom. Wymagany poziom – 5. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
46.Vindicator ( Msciciel ) – postacie oddane wywieraniu zemsty na zlych istotach bez mozliwosci przebaczenia. Kara jest jedna – smierc. W tym celu wyksztalcili wiele zdolnosci czyniacym ich skuteczniejszymi w walce przeciw zlym istotom wykorzystujac moc wlasnej nienawisci. Klasa dostepna Paladynom i Wojownikom. Wymagany poziom – 5.
47.Vigilante ( Msciciel ) – postacie, których jedyna zyciowa misja jest sprowadzenie pojmowanej przez nich sprawiedliwosci na kazdego napotkanego zbrodniarza. Klasa dostepna Paladynom, Lotrom, Lowcom, Wojownikom i Zwiadowcom. Wymagany poziom - 6.

Awatar użytkownika
Alauna
Posty: 587

Re: Fabularna Sila Postaci - Informacje

Post#8 » 16 lut 2012, 16:34

Reszta:

1.Ace ( As ) – postacie, które dzieki swej inzynierii potrafia stac sie niemal jednoscia z latajacymi maszynami siejac spore spustoszenie w szeregach wroga. Klasa dostepna Wynalazcom. Wymagany poziom - 5.
2.Ardent Dilettante (Zarliwy Dyletant) - postacie które poswiecily swe zycie poznawaniu coraz to bardziej egzotycznych aktywnosci i wiedzy dla wlasnych przyjemnosci, rozwijajac przy tym swe zmysly poza granice osiagalne dla zwyklych smiertelników.Wymagany poziom -5 (Na awans na wyzsze poziomy w klasie postac musi spelnic okreslone wymagania). Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
3.Combat Medic (Medyk Bojowy) - uzdrowiciele, którzy swój potencjał na polu walki przeznaczają do utrzymania sojuszników przy życiu. Dzięki dodatkowym treningom i oddaniu potrafią wzmocnić potencjał swoich czarów, by trud leczenia nie poszedł na marne kilka sekund po ukończeniu inkantacji. Klasa dostępna Bardom, Paladynom i Uzdrowicielom. (Dostępne tylko 5 poziów tej klasy.)
4.Combat Trapsmith (Bitewny Pułapkotwórca) - eksperci w budowaniu różnorodnych pułapek do wykorzystania w trwającej walce. Zamiast zasadzać się na ofiarę długimi godzinami, specjalizują się w prostych konstrukcjach, którymi mogą obwarować swoją pozycję i czekać na efekty. Klasa dostępna Ekspertom (Pułapkotwórca), Łotrom i Wynalazcom. Wymagany poziom - 5. (Dostępne tylko 5 poziomów tej klasy.)
5.Demon Hunter ( Lowca Demonów ) – postacie wprawione w wykorzystywaniu demonicznych energii do zwiekszenia swych imponujacych zdolnosci walki. Klasa wymaga umiejetnosci magicznych i walki wrecz. Wymagany poziom – 5. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
6.Dragonsworn ( Zaprzysiezony Smokom ) – postacie, które w zamian za przysiege lojalnosci i sluzbe Smokom otrzymuja od nich szereg zadziwiajacych zdolnosci odpowiadajacych danemu rodzajowi smoka. Klasa dostepna wszystkim klasom podstawowym. Wymagany poziom - 7. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
7.Engineer ( Inzynier ) – postacie specjalizujace sie w rozmaitej inzynierii. Klasa dostepna Wynalazcom, Magom oraz Lotrom. Wymagany poziom - 7.
8.Fel-sworn ( Zaprzysiezony Legionowi ) – postacie calkowicie oddane sluzbie i czci Plonacego Legionu, do tego stopnia, ze dzieki energiom, z którymi maja do czynienia, ich ciala poczely nabierac demonicznych cech dajac im czesto niezwykla sile i przeklete moce. Klasa dostepna Mistrzom Run, Wojownikom, Czarownikom, Czarnoksieznikom, Lotrom, zlym Kaplanom, Barbarzyncom, Zwiadowcom. Wymagany poziom – 3. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
9.Holy Strider ( Swiety Podróznik ) – postacie specjalizujace sie w pokonywaniu ogromnych dystansów posród dziczy, doskonale ja rozumiejace, nie pozostawiajace niemal zadnych sladów, wysylane czesto z misjami dyplomatycznymi, zwiadowczymi lub dostawczymi. Klasa dostepna Lowcom oraz Zwiadowcom. Wymagany poziom – 7.
10.Master of Masks (Mistrz Masek) - szpiedzy, trefnisie i przebiegli łotrzykowie, którzy wykorzystują bezpieczną zasłonę masek do swoich przekrętów czy zadań. Ich kunszt sięga tego stopnia, że noszone przez nich maski nabierają magicznych zdolności, a oni sami zatracają się w bezkresnym morzu fałszywych osobowości. Klasa dostępna Bardom, Łotrom i Szermierzom. Wymagany poziom - 5.
11.Rainbow Servant (Tęczowy Sługa) - dobrzy arkaniści, którzy oddali się w służbę potężnym, pierwotnym obrońcom natury - istotom Szmaragdowego Snu, Zielonym Smokom lub Prastarym Drzewcom. Posyłani są, by swoją magią asystować druidom i innym obrońcom natury, stając się uosobieniem dobra drzemiącego w każdej żywej istocie. Klasa dostępna Arkanistom, Bardom i Zaklinaczom. Wymagany poziom - 5. Postać musi spełnić odpowiednie wymagania fabularne.
12.Sapper ( Saper ) – postacie, które wyspecjalizowaly sie w sztuce uzywania rozmaitych materialów wybuchowych. Klasa dostepna Wynalazcom, Wojownikom oraz Lotrom. Wymagany poziom – 6.
13.Shadow Ascendant ( Panujacy nad Cieniem ) – wyznawcy Kosciola Zapomnianego Cienia, którzy zapragneli dalej rozwijac swe mroczne moce poza zwyczajna magia. Wymaga 6 poziomów Uzdrowiciela. Wymagany poziom -10. Postac musi spelnic okreslone wymagania fabularne.
14.Steam Warrior ( Mechaniczny Wojownik ) – postacie specjalizujace sie w tworzeniu mechanicznych konstruktów, które wspomagaja ich w walce. Klasa dostepna Wynalazcom. Wymagany poziom - 5.

Awatar użytkownika
Brinnan
Posty: 435

Re: Fabularna Sila Postaci - Informacje

Post#9 » 06 lis 2012, 22:33

Klasy Epickie:

1. Agent Retriever - Specjalizujacy sie w odzyskiwaniu zagubionych/skradzionych przedmiotów oraz dostarczania zbiegów, przedstawiciele tej profesji sa legendarnymi posród legendarnych lowców nagród. Podobno nie sa w stanie zatrzymac ich nawet granice swiatów. Wymagany poziom 21. Klasa dostepna Zwiadowcom, Lotrom oraz Bardom.

2. Cosmic Descryer - Wladajacy magia którzy osiagneli zupelnie odmienny poziom zaawansowania w dziedzinie magii wezwan i planów. Sa w stanie sprowadzic byty nieosiagalne innym magom, a nawet tworzyc bramy planarne utrzymujace sie calymi dniami. Wymagany poziom 24. Klasa dostepna Czarnoksieznikom, Elementalistom oraz niektórym przedstawicielom magii objawien.

3. Divine Emissary - Wojownicy krzewiacy idee religijna tam gdzie spotyka sie ona tylko z wrogoscia. Nie zrazeni agresja sa w stanie przezwyciezac wrogów tylko po to by posród nich odszukac tych, którzy chca przyjac ich filozofie. Wymagany poziom 26. Klasa dostepna Paladynom i Kaplanom.

4. Epic Infiltrator - Postacie o stu twarzach i tysiacach historii. Moga dostac sie wszedzie nie dzieki skrywaniu sie w cieniu a wlasnym umiejetnosciom aktorskim i zdolnosci charakteryzacji. Podobno sa na tyle przekonywujacy ze moga oklamac nawet magie. Wymagany poziom 21. Klasa dostepna Lotrom i Bardom.

5. Guardian Paramount - Specjalisci od ochrony innych. Ich zdolnosci pozwalaja im nie tyle chronic innych..co sprawic ze ich klienci zyskuja czesc ich umiejetnosci i refleksu. Podobno nawet smierc ich klienta nie jest czyms z czym nie beda sobie w stanie poradzic. Wymagany poziom 24. Klasa dostepna Lotrom, Zwiadowcom i innym postaciom bazujacym na swych zmyslach i refleksie.

6. High Proselytizer - Postacie bedace istna definicja wiary. Ci którym najblizej miana swietych danej religii. Zdolni nawracac tysiace jedna przemowa. Ci którzy sa czescia mocy w która wierza. Czesto przywódcy duchowi, otoczeni tysiacami wiernych. Wymagany poziom 21. Klasa dostepna Kaplanom i niektórym innym uzytkownikom magii objawien.

7. Legendary Dreadnought - Zakute w pancerz kolosy. Wojownicy zdolni przebic wszystko..i ustac pod dowolnym natarciem. Niczym miniaturowe góry stanowia punkt spokoju w najwiekszych bitwach. Wymagany Poziom 26. Klasa dostepna Wojownikom, Barbarzyncom i innym klasom specjalizujacym sie w walce na pierwszej linii.

8. Perfect Wight - Ci, których nie ma. Niedostrzegalne, zywe duchy, zdolne wslizgnac sie wszedzie nie pojawiajac sie w swiadomosci strazników. Przynajmniej tak twierdza legendy. W praktyce nikt ich nie widzial. Wymagany poziom 27. Klasa dostepna Lotrom.

100
azsyrg
Posty: 825

Re: Fabularna Sila Postaci - Informacje

Post#10 » 19 cze 2016, 20:30

Ważne!

Ekipa serwera w celu zapewnienia większego balansu wśród grywalnych u nas klas postaci podjęła się dokładnej analizy i sprawdzania wszystkich klas grywalnych. Niektóre z nich pochodzą z innego systemu i w związku z tym wykorzystują zbyt wiele luk w zaimplementowanym u nas, uproszczonym wow rpg. Prowadzi to do sytuacji w których postacie posiadające owe klasy uzyskują niesprawiedliwą i niezbalansowaną przewagę nad innymi klasami, stworzonymi natywnie na potrzeby wow rpg. W związku z tym ogłaszamy co następuję:

Klasy Warblade, Swordsage i Crusader zostają wykreślone trwale z listy klas grywalnych na naszym serwerze. Decyzja ta nie podlega dyskusji. Wszelkie też ataki i umiejętności innych klas bazujące na mechanice manewrów zostają zawieszone.

Gracze posiadający w rozpiskach swoich postaci takie klasy, zobowiązani są do przedstawienia poprawionej koncepcji postaci i podania tam proponowanej przez nich rozpiski, w której mogą zastąpić wyżej wymienione klasy tymi które proponują.

Dopóki tego nie zrobią, klasy owe zostają zastąpione najbardziej wszechstronną z klas walczących wręcz, czyli wojownikiem.

Pozdrawiamy.
Ekipa RH.

Wróć do „Ogloszenia dla graczy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Zaloguj się  •  Zarejestruj się